yaz notları- yaz bitemez- seviyoruz merkez

 yaz notları1

 yaz notları 2

yaz notları 3

yaz notları 4

                                                18 ağustos

Odadayım. Alman kanalında Ediz Hun kılıklı bir jön. Ve soap opera resmen. Pembe dizi yani. Sürekli

 Mr. Peddington diyorlar birine, başrol kadın da kâğıda “ i quit now” yazıp terk etmiyor mu ofisi. Hayır

 dizinin başında Buch yazan yerde Alman ismi de görmüştüm ama :) Demek

ki ingilizceyle sadece bizim başımız dertte değil.

*

Buradaki tüm ruslardan en sevimli olanı, yine iriyarı olmakla birlikte “selamünaleyküm”ü öğrenmiş

 olan ve barmen de dahil türklere öyle hitap edeni. Kesinlikle bir Dostoyevski karakteri olabilirdi.

*

Her türlü, her yerde poz veren rus kızları. Gece havuzun başında hem çıplak ayakla yürürken hem de

 topuklularını giyerek mesela..

*

Villaların önünden, şıpıdık terlikleri ve mayolarıyla geçip giden tatilciler, sanki evlerinin koridorunda

 yürüyorlarmış gibi.

20 Ağustos

İzmir’e... Kemer’den kalkan midibüsü öyle doldurdu ki şoför olacak deyyus bir saat on dakika nasıl

 sabrettim halen şaşırıyorum. Sözde klima açık. Sözde! Beyefendi yüzünden, bana kalsa Kemer

 otogarından gidecektim rahat rahat! Bana borçlandı, ben de kendime! :*

*

Denizliler bizim leblebimiz Çorumunkini döver ama reklama verecek paramız olmadı diyorlar. Biraz tuzlu leblebi aldım. Pek severim. Ama fazla tuzlu gibi, çayın yanına gitmiyor:(

*

Aydın İzmir otobanından geçerken Çine- Muğla yol ayrımı tabelasını gördüm. Taa ilkokul zamanlarıma

 denk gelen bir hatıra canlanıverdi. Çok tuhaf.... insan olmak, bu zaman kavramı, çok hem de...

 

28 Ağustos, İzmir

Ceren ve Sezer’le buluştuk. 2009 Aralıktan bu yana blog yazıyorum. Halen böyle güzellikler getiriyor

 olmasını nasıl açıklayalım?


Seviyoruz merkez.


4 yorum:

  1. Çorum'un leblebisi sanki daha iyi gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Anlaşılan siz yaz mevsimini daha çok seviyorsunuz. Bunu "yaz bitemez" ifadenizden anladım. Bitmeyen şey sonsuzluğu çağrıştırır. Sonsuzluk kavramı insanı her zaman korkutmuştur. Bu yüzden kendimize geleceğe uzanıp uzanamayacağımızı sorarız.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilkbaharı severim de, iklim krizi elimizden aldı ilkbaharı. Gerçi yazlar da cegennem gibi olmaya başladı. Ne yapsak ki:) Yaşadıklarımıza sayacağız herhalde. Selamlar.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)