ÖZGÜR MÜYÜM?



Sınırsız gibi görünen bir alanın karşısındayım.

"Gibi" burada bir sıfat kısıtlayıcıdır. Resmî olarak benzerlik edatı dense de adına. Çünkü ben "sınırsız"ı bilmiyorum. Bilmediğim gibi "havsalam" da almıyor. Ama sorun değil,

 " sınırsız gibi" benim için yeterlidir.

Şimdiye kadarki "kısıtlar"ım, yasaklarım,

hepsini tek seferde yok edebilir, her şeyimi ters yüz edebilirim.


 Bu "açık alan"ın varlığı - artık önüme serilmiş oluşu yahut önüme serili olduğunu fark edişim- beni tuhaf bir duygu kesifliği içinde bırakıyor. (Hem duygularım,hem duygularımın tuhaflığı kesif bu arada.)

Bu özgürlük hissi  "yol"dan çıkarıcı bir şey, bu da önsezilerimden.

"Yol"dan memnun muyum, çıkarsam üzülür müyüm?  


haziran.

resim:Beautiful nightmare...by vacuumslayer

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Korkuyorummmmmmmmmmmmmm sırrakalem :/ Ama çok heyecanlı :p

      Sil
    2. korkunun ecele faydası yok :)))

      Sil
    3. :)) Bindik bir alamete hesabı :)

      Sil
  2. bu sölediklerin bana çok olumlu bişi gibi geldi.
    yani bu bir şans ki.
    :)
    yoldan çıkılır girilir yine.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, monsieur Deep, siz buralara uğrar mıydınız?

      Şans tabii, lakin bendeniz biraz garantici hatunum, yolun sonunu görmediğim için müteessirim biraz:pp

      Sil
  3. ha haaaa yolun sonu diye bişi yok.
    sana kimse garanti veremez.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Bu cümleyi duymak (okumak yani :)) güzel.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)