Hâlâ Okunuyormuşum

Blog istatistiklerine baktım. Bir süredir ilgilenmiyordum rakamlarla. Eski yazılarımın da hâlâ okunduğunu/ tıklandığını görmek hoşuma gitti. Aylık iyi bir sayı. Emeklerim uzay bosluğunda bir yerde ama işe yariyormuş hâlâ😁

Zaman geçtikçe boşuna yazar konuşur gibi hissediyorum. Özellikle de Türkiyede yaşamanın getirdiği bir bıkkınlık bu.  İş bazen sırf iç dökmeye kadar varabiliyor. O bile olmuyor bazen.

%69' u yaşadığı geçen yılda bir kitap bile okumamış, bunu dert bile etmemiş bir toplumuz sonuçta.

Hani evvelinde okuyan ama dünyanın trendine uyup okumayı ( ve düşünmeyi) azaltan  bir toplum olsak o da iyiydi bir yere kadar :p

Yine karamsarlığa gelmişim fark etmeden. Biri beni durdursun.

Hiç neşem yok bu aralar, gerçek bu da.

12 yorum:

  1. Yılların bloğusun :) Elbette okunacaksın. Neşen yoksa da yaz bu yazı gibi. Yeter ki yaz.

    YanıtlaSil
  2. Bloğum yok ama neredeyse bütün blogları okuyorum. O keyifsizlik hepimizde var geçecek inşallah. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınıza rastlıyorum Hülya hanım. Inşallah geçsin artık. Kaç yıldır tadımız tuzumuz kalmadı. Selamlar

      Sil
  3. Şahsen ben ara ara gelip bakıyorum :) Bir de yazsanız nasıl olur bilmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Valla heveslenip yapmak istediklerim arasında şimdilik devam ettirdiğim bu eylem:)

      Sil
  4. Karamsarlık yok, olmaz biliyorsun😊 Daha geçen hafta konuştuk, enerjik olacağız diye😊 Ayrıca çok çok iyi yazıyorsun, hep söylüyorum biliyorsun, senin öykülerini çok seviyorum, farklı bir tarzın var ve gerçekten okurken keyif alıyorum😊

    YanıtlaSil
  5. İç dökenler olarak hep buralarda olalım, elbette güzel şeyleri yazacağımız günler de gelecek 🌺

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    Bu aralar kimsenin neşesi yerinde değil sanıyorum. Ben bu yaşıma geldim, böyle kasvet içinde olduğumu hiç hatılamıyorum. Sebebini bilmediğim gibi bilmek de istemiyorum. Her an sanki kötü bir şey olacak diye beklemek kadar daha kötü bir bekleyiş hatırlamıyorum.
    Yüce Mevla yar ve yardımcımız olsun ve artık bizi bu kasvetli günlerden neşeli günlere gark eylesin. Öyle değil mi?
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle aslında, bir dokun bin ah işit misali, kimle konuşsam böyle sıkıntılı. Siz de çok güzel ifade etmişsiniz. Evet, huzur icinde gülüp eğleneceğimiz zamanlar gelsin. Selamlar.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)