Kimler Geldi Bize

Cumartesi günü çok heyecanlıydık, yıllardır birlikte yazıp çizdiğimiz blog dostlarımızdan biri, biz Ankara'daki üç kafadar blogdaşını görmeye geldi. Sağ olsun.

Okuma Günlüğüm'ün sahibi Eren.

Yazdıkları ve yorumlarından zaten zarif bir hanımefendiyle karşılaşacağımı biliyordum ama fiziken de bu kadar hoş ve zarif olması da ne biliyim yani:)))

Kısıtlı bir süre de olsa tatlı bir sohbetle güzel bir yüzyüze tanışıklık oldu.

Ne güzel oldu.

Bi'daha gel, biz de ilk fırsatta Istanbul'a geleceğiz.
 
Blog dünyasında 14. yılım ama halen böyle güzel dostluklar ve karşılaşmaların olması çok özel bir durum.
Öyleyse ne diyoruz?
Hep beraber:
Yaşasın bloglar!
:)

12 yorum:

  1. Ayyy canım Narda'cım ya mahçup ettin beni:) öncelikle bu zarif yazına geç dönüşüm için kusura bakma, beni o kadar mutlu ettiniz ki, harika bir gündü, en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hisler karşılıklı:) Bak altta bir davet daha var, senden sonra Mustafaya konuk olcaz topluca:)))

      Sil
  2. Efendim merhabalar,

    İstanbul'a yolunuz düştüğünde toplanıp Şile'ye gelirseniz yemekler benden. Neden bir çılgınlık yapmayalım, değil mi?

    Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mustafa, senden ses almak da çok güzel:) Iyi olduğunu umuyorum. Teşekkürler davetin için. Gelmek isteyecek berkes adına:)))
      Valla Istanbul çılgın bir şehir, gelince ona uymamak olmaz. Selamlar.

      Sil
  3. Yaa😊 Çok güzel bir gündü, çok güzel vakit geçirdik, blog dostluklarını çok seviyorum😍

    YanıtlaSil
  4. Aaa ne güzelmiş bir daha ki Ankara buluşmasına ben de dahil olmak isterim kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur. Biz arada sırada buluşuyoruz, sizi de bekleriz. Haber veririz size. Instagramda eklisiniz zaten:)

      Sil
  5. blog dostluğu gibisi var mı, yaşasın blogosfer 🥰

    YanıtlaSil
  6. Yaşasın bloglar :) Nice 14 yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuhaf aslında o kadar zaman yazıyor olmak. Ama yazmak ana işimiz olmuş olunca👍

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)