ANKARA'DA TOPLANDIK

 5 Kasımda planladığımız şekilde, blogger'lar olarak toplandık. 

Dokuz kişiydik ama çok hoş bir toplantı oldu. 5 saat, evet 5 saat oturup konuştuk. 

Hatta

sohbete öyle daldık ki canlı yayın yapmayı ya da daha çok fotoğraf çekmeyi unuttuk. Sonradan çok hayıfladım açıkçası. Ama bir dahaki toplantının daha planlı ve süprizli olması için çalışacağız :)


Toplanma daveti yaptığım yazımda belirtmiştim bloga neden önem verdiğimi.

Gelen herkese teşekkürler. Aşağıda da diğer arkadaşların yazılarının linkleri. Hepsi de çok güzel yazılar yazmışlar. (fotoğraflar onlarda ekli olduğu için buraya koymadım.)


https://kitapeylemi.blogspot.com/2022/11/bloggerlar-toplastik.html

https://www.blogmahallesi.com/2022/11/blog-yazarlari-bulustu.html

https://www.dahamutluyuz.com/2022/11/ankara-blog-yazarlar-bulusmas.html

https://zehranindunyasi.blogspot.com/2022/11/ankaral-bloggerler-sar-scak-hazan.html 

https://birgaripseyma.blogspot.com/2022/11/sevgili-blogcum-ben-yeniden-baslamann.html

https://dikkatcekiyorum.blogspot.com/2022/11/blog-yazarlar-ankara-bulusmas.html?sc=1667915601354#c873951277914069997

https://www.kitapkesfiblog.com/2022/11/yaziyor-blog-yazarlari-bulustu.html


29 yorum:

  1. Çok güzel bir buluşmaydı, çok keyif aldım ben, sizleri tanıdığıma çok memnun oldum:))))

    YanıtlaSil
  2. Selam sizlerle tanışmak güzel oldu. Otururken biraz uzak kaldık. Olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim için de sizinle tanışmak güzel oldu. Ben masanın iki ucunu da bağlamaya çalıştım:) Selamlar.

      Sil
  3. Ne kadar güzel olmuş, 5 saat... süper gerçekten, imrendim Narda'cım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saate bakinca ben de şaşırdım, dedim ki bu buluşma "olmuş". Selamlar.

      Sil
  4. Yaaa evet kimse gitmek istemedi. Daha az otursaydık teee İstanbul dan gelen Sinan a ayıp olurdu bence. Neyse ki aşırı keyifliydi de kimseye ayıp olmadı kikiki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Sinan taa oralardan geldi sağolsun. Sen de iyi ki geldin:)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Evet. Öncesinde merak ediyorduk nasıl olur diye, ama umduğumuz gibi güzel geçti. Bol bol yazmaktan, bloglardan bahsettik.

      Sil
  6. Nasıl hem hoşuma gitti hem için gitti anlatamam 🥺
    Neyse ki İstanbul buluşması da var sırada. ☺️
    Burası daha samimi bir ortam o yüzden de çok önemsiyorum. Buluşmak dileğiyle 🙏🏻🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet, arkadaşlar özellikle blog mahallesi olarak diğer şehurlerde de toplanmayı istiyorlar, hatta müsait olursak Ankara'dan da gelebiliriz:)

      Sil
    2. İnşallah 🙏🏻☺️

      Sil
  7. Düşündüğünüz, düzenlediğiniz ve hediyeniz için teşekkür ederim. Güzel bir gündü

    YanıtlaSil
  8. ya ne güzelmiş çok imrendim keşke izmirde de olabilse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog Mahallesi olarak Izmir toplantısi da düşünülüyor:) Memleketim Izmir:)

      Sil
  9. O kadar içimde kaldı ki.... Bende istiyorum, İstanbul toplaşması istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorduk sizi aslında. Arkadaşlar mümkün olan her şehre yaymayı düşünüyorlar.

      Sil
  10. Çok güzel olmuş etkinlik :)

    YanıtlaSil
  11. genel değerlendirme yazısı gibi olmuş :) seni tanıdığım için çok mutluyum bunu buradan bir daha söylemek istiyorum, toplaşma da çok güzeldi, arkadaşların hepsini tanımak çok güzeldi :) İstanbul olur İzmir olur kalmalı olur çok güzel olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😍 Emoji hislerimi açıklıyor:) Hisler karşılıklı. Tahterevan olursa ben giderim her yere:)

      Sil
  12. Çok güzel olmuş buluşmanız. :) Hepinize tek tek teşekkür ediyorum vakit ayırabildiğiniz ve bu programı uyguladığınız için. <3 Bir dahakilere umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl olur diyorduk güzel oldu. Devamı gelirse güzel olur. Başka şehirlerden isteyen arkadaşlarda sıra:)

      Sil
  13. Çok güzel bir buluşmaydı,tadı damağımda kaldı.Daha nice nice buluşmalara :)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)