Haydi hayırlısı : 2. Program

 Aslında bir kızgınlıkla girdim bu işe.

Sosyal medyada bakıyorum hepi topu birkaç öyküsü yayınlanmış (?)insanlar yazarlık atölyesi vermeye başlamış. Kitapları olanların yazdıklarına bakıyorsun.... 

Herkes yazar ya zaten bu ülkede. Hepimiz her naneyi iyi biliyoruz ya... neyse.

Bir de bunlar ücretli tabii.

Ben de kızdım, dedim ki kendime ben de bedava vereceğim bu atölyeyi be.

Biri ücretsiz diğeri ücretli iki atölyeye katılmış,

15 yıldır yazma üzerine çalışan, ulusal bir yayınevinden kitabı çıkmış ve telifini almış, değişik ulusal dergilerde öykü ve inceleme yazıları yayınlanmış ve halen yayınlanmakta olan biri olarak ( bu sadece cv için)

Daha da önemlisi

İyi bir okur olarak

Kendim gibi okurlara saygım olduğu için başladım bu seriye.

Bu da 2. program.


https://open.spotify.com/episode/1QM5TpirGbA0wokgZHRe9L?si=IKnOI0XNQJKrQI9lAphURw&utm_source=native-share-menu



14 yorum:

  1. hemen ışınlandım seriye :)

    YanıtlaSil
  2. ben sizi nereden hatırlıyorum -.-

    YanıtlaSil
  3. blogger'dan hatırlıyorum sanırım :)
    iki programı da dinledim, birilerinin bunlardan para kazandığından haberim yoktu açıkçası, atölye falan da duymadım hiç. belki duyup da önemsemediğim için unutmuşumdur.

    dediğiniz gibi okur belli eder kendini kelimeleri yazmasından kullandığı noktalama işaretlerinden.

    güzel podcast olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarlık gözde olduğundan beri bundan ekmek yemek isteyen çok:)
      İşinin ehli olsun da, benim başka derdim yok. Iyi okur fark eder ama taze heveslilire ışık tutmak da gerek. Bu arada oggerdan hatirladiginiz nedir anlayamadım. Teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
    2. Nikiniz. Yazmadan önce tdk nedir diye araştırmalı bence herkes sonra gerisi gelir :)

      Sil
  4. Hayırlısı olsun, çıktığın bu yolda ayağına taş değmesin, muvakffak olasın canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  5. Heyt beee. Dinleyeceğim keyifle. Sesini duymak için bize bahane. Donanımın zaten sorgulanamaz. Ben de yerel yazarların yazar atölyesine katılmıştım geçmiş zaman. Epey komik bir maceraydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir podcast'te de senin bu maceranı dinleriz o zaman:) ayrıca teşekkürler güzel sözlerin için

      Sil
  6. Dün sohbetimizde söz etmiştiniz:))) Hayırlı olsun, ilgi duyduğum bir konu ve koşa koşa dinlemeye gideceğim birazdan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Umarım beğenir ve faydasını görürsün:)

      Sil
  7. eleştiriye açık olmak hakikaten ne kadar önemli.. fakat bir çok yazar - ama kendini kanıtladıktan sonra - eleştiriye kendini tamamen kapatabiliyor, bunu da etkilenmemek, kendi rengini korumak için yapabiliyor. ama bu sanırım üst-düzey yazarlar için geçerli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii daha yazarlığa adımını yeni atacaklar için konuşuyorum. Bir süre sonra dediğin gibi yazarın edebi kimliği oturunca, yerini edinince her eleştiriyi kaale almayabilir:) Zaten ilk başlarda daha çok teknik hatalardan bahsediyorum.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)