Yazarlığın Sırları 3. Bölüm

 3. bölümü yayınladım :  https://anchor.fm/nnarda/episodes/Yazarln-Srlar-3-e1qjd4g 

Her işte olduğu gibi bu işte de emek sarfediyor insan, iyi bir şey çıkması için. 

Yazmaktan farklı.

Radyo dinleyerek büyüyen bir nesildenim ama dinlemekle yapmak başka. 

Aslında biraz peltek olduğum için sesli program yapmaya karar vermem zor oldu:)))

Ayrıca sonraki bölümleri biraz genişletmeyi düşünüyorum.

Kullandığım platformda soru cevap işleri nasıl yürüyor bilmiyorum ama soru ve cevaplı konular olabilir.

Bugünlerde annem rahatsız, kafam pek yerinde değil o yüzden, o tedavisine bir başlasın çok daha enerjik olacağıma inanıyorum bu konuda :p


14 yorum:

  1. Aaa podcast mi? Bayılırım :) Bir de siz üretiyorsunuz, hemmen dinlemem gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım hoşunuza gider. Gittikçe daha iyi olacak diye düşünüyorum:)

      Sil
  2. Şahane olmuş Narda'cım, ilk bölümleri dinledim ama bu -hem de pek önemli olan bu bölüm:)- 13 sn görünüyor, bir hata mı oldu acaba yüklerken? Eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce baktım tam görünüyordu yayın. Ben de girdisini çıktısını tam öğrenmedim henüz. Teşekkürler desteğin için:)

      Sil
    2. Sorun yokmuş Narda'cım, süper, ağzına sağlık:)

      Sil
  3. geçmiş olsun umarım sağlığına kavuşur en yakın zamanda

    YanıtlaSil
  4. Severek dinliyoruz başladım dinlemeye baştan baştan dinlerim.
    Özellikle yazdıklarının eleştirilmesine açık ol kısmını kaç milyon kere tekrar etmem gerekiyor bilmiyorum. Deneyeceğiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, inşallah işine yarar:) Eleştiriyi tabii ki yerinde olan elestiriyi kabullenebilmeli yazar.

      Sil
  5. Dinleme işi pek bana göre değil (okumayı tercih ederim) ama yazarlığın püf noktalarıyla ilgili bir konuda program yapma fikri çok hoş ve faydalı. Emeğinize sağlık. Annenize de acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ben bazı zamanlar okumak yerine dinlemeyi çok ariyorum, mesela geceleri. Annem için dileklerinize de tesekkürler.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)