BLOGLAR CANDIR, BLOGGER'LAR DA

 

Blog yazarlarından epey bir yazar- çizer arkadaşımız çıktı, kitapları basıldı, röportajları oldu birçok yerde.

Tanındılar. 


Az önce tekrar düşündüm

de ne güzel bir şey bu, blog gibi bir şeyin hepimize tanınmış bir ortam olması, yazmayı seven insanlara bir kapı aralaması, blog yaza yaza belki de daha da geliştirmeleri kendilerini.... 

Yazarlığa evrilmese bile blog dünyasından ciddi arkadaşlıkların çıkması, aynı dili konuşanların birbirlerini dünyanın bir ucunda bile olsa bulmaları

ne güzelmiş...


Blogcanlar, seviliyorsunuz, ben eskisi kadar sık uğrayamasam da buradayım.

herkes yazsın, çizsin, kendimize ait bu özel alanlar varlığını devam ettirsin.

Ayrıca bir isteğim var, blogu yeni olan, birkaç  yıl öncesinde açmış olanlar varsa alta yorum bıraksınlar, blog adlarını. gidelim ziyaret edelim, hem de iyi ki blog yazıyorsunuz diyelim. 



14 yorum:

  1. Yaaa seni yiyerim sevgisini fırlatmış bize. Öpücükler, kalpler :))

    birgaripSeyma

    YanıtlaSil
  2. Evet , bence de bloglar candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Internetteki diğer mecralardan daha farklı, sakin ve derin.

      Sil
  3. Ben de son zamanlarda nadir olarak yazıyorum bloguma ama çok seviyorum blog yazmayı. Blogların yeri başka bende . Siz de ne güzel bir hatırlatma yapmış , teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yazmışsınız. Lütfen siz de o güzel şatonuzdan arada sırada çıkıp gene duyurun sesinizi.

    YanıtlaSil
  5. Bencede bloglar candır. Ben bir süre ayrı kaldım sağlık nedenlerinden ama hiç bırakmıyorum. Dönüp dolaşıp kürkçü dükkanına dönüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de eski blogger'lardansınız. Geçmiş olsun. Evin bir odasi gibi blog bunca yıldan sonra.

      Sil
  6. Selamlar ve sevgiler Narda, sen de bir cansın elbette =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak, ne güzel sesini duyduk:) Selam ve sevgiler bizden asıl.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)