Bir Yıl Daha

 Komik bir karikatür vardı, 2024 neşeyle ellerini çırpıyor, harika bir sene olacak diyor. Arkasindaki

2023, 2022 ve 2021 de dil çıkarip gülüyorlar buna.


Yine de dua edelim, hiç değilse bireysel olarak kat kat iyi geçsin 2024.

Yılın son kitabı da yeni yılın ilk biten kitabı da bu oldu. O kadar methini duyup da ancak okumam da yani ne biliim:)) 




Çok güzel bir romanmış vesselam, insanın içini açıyor felsefik bir tema'sı olsa da. Bi' dahaki kitap siparişimize mutlak bir tane Sezgin Kaymaz kitabı atcaz bundan kelli.


Selamlar efenim, gününüz dünden güzel olsun.


12 yorum:

  1. Evet her sene bıkmadan usanmadan yeni yılda umutları tazeleriz, istediği kadar arkadan gülsün eski yılaar :) Bu yıl çok güzel olsun 🙏🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bundan sonra ne kadar yaşarız belli değil, en iyisi gelişine:) Mutlu yıllar:)

      Sil
  2. Sezgin Kaymaz'ın yanlış kitabıyla mı başladım bilmiyorum ben hiç sevemedim onun dilini. Çok küfürlü, ne bileyim.. Bu öyle değilse okurum ama küfür ve sokak ağzı edebiyatta çekemiyorum..
    Mutlu yıllar Narda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, küfür var ama bana dozajı makul geldi, ne bileyim hani sınırda tam:)) Diger kitaplarında bu sınırı asmışsa bilmiyorum tabii, bakarım:)

      Sana da ailene de mutlu yıllar, bu sene icinde inş yuz yuze de tanışırız. Icimden gecti niyeyse, yeni yıl mı söyletti nedir:))

      Sil
  3. Keyifli bir yıl dilerim:)
    Sezgin Kaymaz'dan bir tek Kaptan'ın Teknesi'ni okudum. Çok çok da beğendim aslında ama başka kitabını okuyamadım henüz. Her sene fuarda bakıyorum, onun kitapları nedense daha pahalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güzel, neşeli bir yıl dilerim. Kaymaz'ı yine okiyacağım, umarım yakın zamanda. Valla her kitap siparişim bir öncekinw göre pahalanıyor, çok pahalılar gerçekten.

      Sil
  4. Ben çok seviyorum Sezgin Kaymaz'ı... 2 tane okudum bu yıl da en az 2 okurumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 👍👍👍👍👍 Mutlu seneler bu arada:)

      Sil
  5. Kaptanın Teknesi adlı hediye edilmiş bir kitabı var bende de... Şimdi yazıyı okuyunca okunmayanlar bölümünden aldım yanıma:) Mutlu, neşeli ve memleket için -önümüzdeki seçimlerle birlikte genel seçimler için de umutlandıran- hayırlara vesile olacak bir yeni yıl dilerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı okumus sizdekini:) Kafamı dağıtıp güldürdü beni Uzunharmanlar. Sizdeki de eminim iyidir. Güzel dileklere katılmamak ne mümkün:) Selam ve sevgiler.

      Sil
  6. Hiç okumadığım bir yazar, senin yazından sonra merek ettim😊 2024 çok güzel geçsin, mutlu seneler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaymazın kendi özel bir hayran kitlesi olduğunu biliyordum ben. Anca okudum. Küfürlere aldırmazsan sen se seversin bence:) Mutlu seneler

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)