BİR YIL ARADAN SONRA PODCAST'E DEVAM: YAZARKEN SIK YAPILAN HATALAR

 Arkadaşlar, geçen sene bu zamanlar spotıfy'da podcast'lere başlamıştım. 4-5 bölümden sonra canımı çok sıkan bir rahatsızlık baş gösterdi, arttı daha doğrusu.


Bugünlerde biraz daha iyiyken başladığım işi bitireyim dedim.


Yeni parçayı az önce yayınladım. Başlık da "Yazarken Sık Yapılan Hatalar"

Podcast'i tek seferde, olduğu gibi kaydettiğim için hatalarım varsa şimdiden affola :) 


Au revoir. 

Bu da son yayınımın linki: 

https://open.spotify.com/episode/014kLQlEXAM6zRvgcgaYk4?si=MBztwPXmSqSap7nyradxog

8 yorum:

  1. Ara verip dönünce ben de bir şaşırdım bocaladim 304 yayında toparladım
    Takibe aldım podcastini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir işe mesafe girince öyle oluyor. Proje notlarim, taslaklar filan...hepsi bir yerde kalmış. Selamlar:)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)