Doğum günü hediyesi

 Şimdi burada tabureye oturmuş düşünüyorum kaç yaşına girdim...

Ne kadar kurtulmaya çalişsam da yaşlanma fikri canımı sıkıyor zaman zaman. 

Kendime doğum günü hediyesi olarak kuaföre gittim, (Dost namı diğet kazık) kitabevinden kitaplar aldım ve bir değişiklik olsun diye hep yeni çıkanlardan, yeni yazarlardan aldım. Genelde aradığımı bulamıyorum yeni yazarlarda. Gerçi günümüzdeki öykülerin ve dolayısıyla öykücülerin böyle "orta karar" olacağını bazıları söylemişlerdi. İlber Ortaylı bile kabul etmişti bu durumu. Yazarken bu yuzden çok titizim. Gerci sonuç ne....


Zibilyon tane yayinevi ve kitap ve yazar... 

Şimdi burada neden sıkıldım ve üzgünleştim bilmiyorum, yaşlılık ve hayatın boşunalığı yeni bir şey değil ki.

Üstelik Ankara'da nisana yakışır bir güneş varken.


Iyi ki doğdum diyemiyorum, neden doğduğumu ise Tanrının oyunbazlığına verecek kadar bilgeyim artık.


Yine de yaşamak iyidir, çünkü içine düştük.

Au revoir canlarım.


16 yorum:

  1. musmutlu yeni bir yaş dilerim sağlıkla güzel deneyimlerle...
    yeni yazarları ben de okuyamıyorum, biraz yıllanmalarını ya da en azından birkaç ödül almalarını bekliyorum çünkü o kadar çoklar ve o kadar sıradanlar ki :/ onun yerine defalarca da olsa eski yazarları okumayı tercih ediyorum (bu da bence bir yaşlanma alameti... olsun)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol:) umarım ferah zamanlar başlasın. Kitaplar konusunda ben de hâlâ klasikleri okumayı tercih ediyorum ilk başta. Balın tadını alan keçiboynuzunu kaale almaz:)

      Sil
  2. Her günümüz birbirinden çok farklı olmasa da insana özgü bu günleri hatırlamak bile kendinize değer vermek, varlığınızın bilincine varmak, her şeye rağmen ayakta ve direnebiliyor olmak... Baharda doğmak güzeldir.
    Dilerim daha nice güzel baharları sevdiklerinizle, sağlık ve mutlulukla yaşayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazdınız hocam, teşekkürler.

      Sil
  3. Yeni yaşınız kutlu olsun, "yaşamak iyidir" dediğiniz gibi, umudumuz daim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık 0'dan başlayan mumlar dikeceğim pastama:) Teşekkür ederim.

      Sil
  4. yeni yaşın kutlu olsun.güzel günler göreceğiz dedi geçen gün pazarcı çocuk.hayat hepimizi şair etti.güzellikler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Pazarcı çocuğun dediğini dua kabul edip amin diyorum.

      Sil
  5. Nice nice senelere Narda =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Wordpress de hayırlı olsun:)

      Sil
    2. Hahahha, teşekkür ederim, valla bir anda çıldırıp oldu, olmadı seneye yine blogspottayım =P

      Sil
  6. Nice mutlu yıllara, sağlık ve neşeyle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yorumu yayınlamıştım ama! Yine blogger yaptı yapacağını. Teşekkürler kitapkeşfi:)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)