Yıllık Izninde Çalıştırılanlar

 Tabii ki öğretmenlerden bahsediyorum. Uzman öğretmenlik adinda garabet bir şeyi uygulamaya çalışan bir bakanlıktan...

Neyse. Geriye dönüp bakarsak bir "kayıt" olsun diye yazıyorum...

Kırkımı geçmişim, hayat anlayışım ve dünya görüşüm değişime uğradı, uğramaya devam ediyor. Ama bu başka bir yazıya.


Eski Foça üç kereden fazla gittiğim bir kasaba oldu. Sevimli geliyor bana. Hafta başında da ani bir kararla gittik. Yürüme yasağıma rağmen dolaştım biraz. Ceremesini çekiyorum tabii. Balçovadan ulaşım 2 saati buluyor. Izdenizin seferleri ise sadece hafta sonları. Çok kalabalık oluyor haliyle. 

Yol yorgunluğu yüzünden 1 gece konakladık. Çok kalabalık değildi hafta içi. Merkezin dışına çıkmadım gerçi. Sakinlik iyi geldi doğrusu. .  En güzeli eylülde gezmek bence. 

Minnoş kafeler filan yapmışlar yan yana. Oturup bir sey içmek için güzel oluyor. Rastgele birine oturduk. Mercan kafe adında bir  yer. Rüzgârla begonvillerin düeti vardı aksamüstü. 








10 yorum:

  1. Geçmiş yıllarda 1 aya yakın kalma imkanım olmuştu ve aylardan sanırım nisandı. Hafta için inanılmaz huzurlu oluyordu ama hafta sonu sanki bütün İzmir, Eski Foça'ya geliyor hissine kapılıyordum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta bütün Karşıyakalılar olmak üzere İzmir:)

      Sil
  2. Bu sabah nasıl bir kötülük yapsak ülkeye diye düşünürken bunu bulmuşlar demek ki......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meslekdaşlar arası bölünme için güzel taktik.

      Sil
  3. Kafe güzelmiş, çalan müzik tam benlik, çok severim.

    YanıtlaSil
  4. Yıllık izinde çalışmak zor tabii kolay gelsin.
    O taraflara bir kere gitmiştim, bence de en güzeli Eylülde gitmek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatilimiz bölündü gitti. Neyse. Öğretmenler istediği zaman izin kullanamıyorlar ne yazık ki. Eylül onlara hayal:)) Selamlar.

      Sil
  5. yıllık izinde çalışmak çok zor...
    güzel yerleri gezmişsiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçmalık bakanlığın yaptiğı. Ama akıllıca işler beklemiyoruz zaten. ... Eh biraz gezebildik. Tatil için yazı beklemek zorunda olunca çok şey sığdırmak istiyoruz galiba.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)