Mösyö Bugenvil

 Kendisine begonvil çiçeğini güney amerikada görüp bütün dünyaya tanıttığı



için teşekkür ediyorum. Tabii adını bu güzel çiçeğe verme kibrini de affediyorum:))

Alaçatı da diğer kıyı Ege kasabaları gibi begonvil ve zakkumdan nasibini hayli almış. Bu arada tatil beldelerinin hepsi birbirine benziyor. 

Kendime verdiğim sözü tutuyor ve "cittaholiday" yapıyorum. Her türlü zorunluluğu ve telaşı reddederek gayet salyongozvari hareket ediyorum. Yine de hem ev işi yapmak hem anneme göz kulak olmak zorundayım.... bu biraz zorluyor işte.

Görmediğim bir yere gideceğim maddesini de yakında olmasına karşın şimdiye dek görme isteğim olmayan  Alaçatıya tesadüfen uğrayarak gerçekleştirmiş oldum.

 Aklımda çocukluğumda uğrak yerimiz olan koruluğa gitmek var şimdi de... Tabii iskelet sistemim elverirse. 

Tabii ki kavramı ben uydurdum. "Cittaholiday" i yani. Iyi olmamış mı? 

Durum bildirimi burada bitiyor. Au revoir canlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)