Bir Türlü Isınmayan Ankara, Sana "Bye Bye"

 Tabii Izmir'in cehennemî sıcağından da şikâyet edeceğim belli ama bıktım yine de yaz gelmeyen Ankara'dan. Biletleri aldık, perşembeye. Tabii tatilden sonra tilki misali kürkçü dükkanına:)

Fotoğraflar ise depresyonumun dibindeyken

arkadaşımın zoruyla mayısta 3 günlüğüne gittiğimiz Kemer ve Göynük'ten. Kanyon huzur vericiydi. Diz ve kalçalarımdaki sorundan dolayı yürüme sıkıntım vardı ama arabayla gidip dönünce minik bir mucize olmuştu benim için o gün... Phasalis ören yerinde pek kalıntı yoktu ama herkes sakin koylarına geliyordu. Tabiat her zamanki gibi bana iyi gelmişti. 

Otelin Ruslarla kaynamasını ise unutmayacağım. Çalışanlar bile ya Rus ya da Rusça bilen Kirgız vb idi. Kanyondaki mini bot turunun kibar genç kılavuzunun olduğu gibi. 

Bu arada otel tatili yapanları hele de her şey dahil konseptini anlayamayan ben, ne yesek  nerde yesek derdi olmadan sadece kendine vakit ayırmanın cazibesini de görmüş oldum açıkçası.

Demek ki önyargılı yaklasmamak lazımmış her şeye🤣


 




14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Iki tedavi arasında biraz kafamı dinleyebilirsem daha doğrusu kafamdan kurtulursam ne âlâ:)

      Sil
  2. Kemer'i çok severim:) gerçi şimdi hem çok sıcak hem de kalabalıktır. İzmir'de iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalabalık tatilin tadını bozan bir unsur oluyor benim için de. Teşekkürler:)

      Sil
  3. Sessiz sakin güzel ve bol dinlenmeelii bir tatill dilerim sizee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler. (Daha once cevap yorumu yazmistım size ama şimdi goremedim. Neden acaba? Yeniliyorum o yüzden. )

      Sil
  4. Öncelikle çok geçmiş olsun canım. Çok güzel bir yermiş, iyi tatiller. Ruslarla kanka olduk artık:)))) Sevgilerimi bıraktım. Not: Sıcağı hiç sevmem gel Ankara'ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Iki tedavi arası kaçtım buraya. Valla Izmir çok sıcak gerçekten. Ama kardeşimi ve yeğenlerimi özledim:)))

      Sil
  5. Havaların ısınması bir türlü, ısınmaması bir türlü... Kim ne istiyorsa ona can-ı gönülden onu diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  6. Şahane bir tatil olmuş Narda'cım, ne iyi yapmışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinceydi hava ve kıyılar sakindi, iyi olmuştu gerçekten. Teşekkürler Erencim:)

      Sil
  7. Kısa saç, kısa tatil...Hiçbir yer Güzel İzmir'in yerini tutmuyor demekten kendini alamayan sabit fikrim var.. İzmir'in güzel olmasının parmakla sayılamayacak kadar çok nedeni var elbette. Selamlar olsun İzmir'in güzel insanlarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Izmir'i bakımsızlığına rağmen seviyorum ben de. Doğup büyüdüğüm yer olmasaydı sever miydim? Severdim evet. Izmirin güzel insanları adına alıyorum selamınızı:)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)