Muchas


 İzmir'de güzel bir gün.






6 yorum:

  1. Ayy bu mevsimde, hâlâ.. Canım İzmir işte... Teşekkürler içimi açtın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi olmuş o zaman.
      Papatyaların içinde bir süre uzanıp kaldığımı söylemem lazım. Keşke çadırım olsaydı ve daha uzun kalabilseydim...

      Sil
  2. Olmayan internetimde çırpındım o videoyu izlemek için bennnnnnnn

    İzmir'e taşınaağım ev aldım...ama emekli olmalıyım v çocuklarım ayaklarının üstünde durmalı

    o zaman ben de papatyalı videolar çekecem :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eşimin emekli olmasını bekleyeceğim galiba, memur kısmı torpil olmadan İzmire tayin olmuyo:(
      Ya da başka bi çözüm bulmalı🤔
      İzmirde buluşuruz o zaman:)

      Sil
  3. doğayla iç içe olma halinin çekiciliği:)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)