İkinci Dalgadan Önce, Pamukkale

Corona virüste ikinci dalganın kesinleştiği şu günlerde
Salda'nın arkasından gezdiğimiz Pamukkale'yi de yazayım. Maskelerden kan ter içinde, koşar gibi gezdik... Virüsten kurtulduğumuz geniş zamanlar gelir de daha iyi gezeriz  inşallah:)

Bu aralar Türkiyede her şey dibe doğru gidiyor,sadece yönetilemeyen pandemi süreci değil. Hepimiz yaşıyoruz ama konuşamıyoruz. Bu notu da, ileride geriye dönüp baktığımda görmek için yazıyorum.

Pamukkale de tahribattan payını alanlardan.
Suyu da arkadaki büyük otellere gidiyormuş, sonradan öğrendim arkadaşımdan. Biz amfitiyatroyu ve o otelleri görmedik, bir rehberle karşılaşmadığımız için, hem de vaktimiz anca bu kadarına yetti.

Çok az bir su vardı travertenlerde. Çok sıcaktı.  Ayağım ağrıyordu. Yine de güzeldi. Müze de güzeldi. Yalnız ücretli fotoğraf çektirmek için papağanların kullanılmasına ifrit oldum. Hem müzenin olduğu yerde hem de giriş yaptığımız Pamukkale belediyesinin Kocaçukur tesislerinde papağanlar kullanılıyordu. Bir yerleri arayıp şikâyet etmek istedim ama yapamadım.

Gürültücü kazlar, sonalar, su kaplumbağaları ile tesisteki gölet sevimliydi.
Müzeden...


 Yukarıda, kararmış bölüm...

Papağanları kullanıyorlar☹️

Göletteki canım sona.



6 yorum:

  1. Selam yıllar önce gitmiştim. Güzel yer. Öykünüzü beğendim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu yayinladim, tekrar teşekkürler. Pandemi yüzünden Sinop Samsun gezimizi iptal ettik, blogunuzda görünce Sinopun güzelliklerini, hayıflandım doğrusu. Selamlar.

      Sil
  2. Narda'cım ne güzel bir gezi olmuş, fotoğraflar süper, papağanların kullanılması üzücü gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm, sinirlendim Eren' cim. Kafeste kuş görmeye de dayanamayanlardanım.

      Sil
  3. papağanlar turistik şelale, mağara akla gelmeyecek abuk yerlerde bile karşıma çıkıyor. maksat arka fon güzel omuzda papuş gösteriş. hadi bu denyolar işi ticarete döküyor, fotoğraf için nasıl para ödüyorsun. nazarımda faytona binenlerden farkları yok.

    YanıtlaSil
  4. Evet, onlara da bie çift söz söylenmeliydi aslında.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)