EPİGRAFLAR- 4

18*. Süleyman, yeryüzünde yeni bir şey yoktur, diye buyurur. Böylece nasıl Eflatun, bütün bilginin yalnızca bir ansıma olduğunu kurmuşsa, Süleyman da bütün yenilik, yalnızca unutuştur yargısını verir. F. Bacon

19*. Bir hâkim dedi ki: Yazıda bir kargayla bir leyleğin beraber uçtuğunu, beraber yemlendiğini gördüm. şaşırdım kaldım. Derken aralarındaki birlik nedir, onu bulayım diye hallerine dikkat ettim. Şaşkın bir halde yaklaştım. Baktım gördüm ki ikisi de topaldı. Mesnevi

20*. Bir insan her zaman hikâye anlatıcısıdır.;kendi hikâyeleri ve başkalarınn hikâyeleriyle çevrili yaşar. Başına gelen her şeyi onlar aracılığıyla görür ve hayatını anlatıyormuş gibi yaşamaya çalışır. J.P. Sartre






18*: Borges, Alef
19*: Elif Şafak, Araf
20*: M. Gülsoy, Büyü Bozumu

4 yorum:

  1. *19.."Baktım ki ikisi de topaldı", olacak sanırım.
    Severim ben de.

    YanıtlaSil
  2. epigraflar şahaneymiş Narda'cım eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. :)
    Taslaklarda kalmış, bir serinin üçüncüsü olarak.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)