Covid 19 Bahçem

Koronadan önce de planlıyordum. Ankara geç ısındığından nisan ortasında ek demişti annem.

Teyzemin bağından belki 8 sene önce aldığımız kiraz domates tohumları vardı.


Biraz da çıkmaz bu eski tohumlar diyerek ekmiştim nisanın onbeşinde.

Çıkmadı da. Havalar da hiç ısınmadı. Saksılardaki toprakları karıştırdım, çiçekleri değiştirdim.

Derken bir ay sonra filizler orada burada çıkmaya başladı:)


Meğer domates tohumlarının yüzde sekseni doksanı filizlenirmiş. Ben fire verir diye çok ekmişim. Bir de 45 gün fide süresiymiş. Tohumlarında ilk postasını ıslatmamıştım. Biraz da ondan gecikti.

Dün ikinci kez saksıya şaşırttım fideleri. Saksıdakileri komşuya bırakmayı tasarlıyorum. Kalanları napsam bilmiyorum. Apartmanın girişinde bir asma var, dibine mi diksem?

Sonuçlar aşağıda.

Şimdi de onları bırakıp nasıl İzmir'e gideceğim diye üzülüyorum.

Bu arada bir de barbunya ekmiştim, meyveye durdu cimcime:)



12 yorum:

  1. Ayyy çok özendim vallaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bahçeli evi olup bahçeyle uğraşanlara özeniyorum.

      Sil
  2. ay harika , bende balkonda domates yetiştirmiştim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kırmızı meyveleri dalında görmek istiyorum ya zamansız ve acemice oldu benimkisi.
      Bu evin balkonu geniş ya bakalım neler yapabileceğim ileride:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Yeşil yeşil... Büyümelerini izlemek bile terapi gibi geliyor.

      Sil
  4. Çok güzelmiş.Çilek de ekilir şimdilerde.

    YanıtlaSil
  5. Ayyy çok tatlışlaaar 😊

    YanıtlaSil
  6. hasat sizinkilere kaldı desene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç hafta sonra döndüm, komşuma bırakmıştım. Barbunyalar kurumuş ama domatesler sağlam:) Çiçeklenir sanımıştım ama çiçeklenmemişler.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)