NARDA'NIN DA KİTABI ÇIKMIŞ










23 yorum:

  1. Hayırlı olsun :) En kısa zamanda alıp okuycam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Enis Bey. Yorumlarinizi bekliyorum.

      Sil
  2. Hayırlı olsun, bol bol okunsun:) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İsmi ilginç, kapak ilginç, ilgi çekici. :-) İlk fırsatta bakacağım. Tebrik ediyorum. Uğur getirmesini dilerim. Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Okursan yorum ve eleştirilerini beklerim:)

      Sil
  4. Hayırlı olsun, ne güzel haber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, geç oldu güç oldu ama umarım sonuç iyi olacak:)

      Sil
  5. Hayırlı uğurlu olsun Narda. Adını ben de çok sevdim. Okuyanı bol olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Biraz uzun bir ad ama en son bunda karar kılındı. İyi bir tercih olmuş anlaşılan.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Sen de okumayı geciktirip bana nihayet! dedirtme :)

      Sil
  7. Narda'cııım çok tebrik ederim, inanılmaz sevindim, ne zamandır bekliyorduk süper bir haber bu, hemen alıp okuyoruz, çok merak ediyoruuum:) <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın. Valla bekle bekle , böyle bir dosyamın olduğunu unutuyordum neredeyse:)

      Okursan yorum ve eleştirilerini beklerim canım, tekrar teşekkürler :)

      Sil
  8. Vaaaayyy, tebrikler efem. Elleriniz dert görmesin. Listemize ekleyelim hemen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili meslekdaşım teşekkürler:))

      Yorumlarını beklerim.

      Sil
  9. Hayırlı ve bol okuyucusu olsun. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  10. Aaaa!:) Blogdan ayrı kaldığımda ne güzel şeyler olmuş, çok sevindim senin adına, tebrik ediyorum, bol satışlar diliyorum. Eline sağlık. İlk fırsatta okuyacağım. Bu arada kapağı çok beğendim, sıcacık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Okursanız yorumlarınızı beklerim. Kapak fena olmamiş değil mi :)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)