GİŞE MEMURU




En son burada hatırlamıştım filmi.
 Geçenlerde tv'de rastlayınca daha izlemediğimi  hatırladım ve izledim :)

Başrol oyuncusunu sevdiğimden dolayı (Ben lisedeyken az Kaçış Planı  yapmamıştım kendisiyle) merak ediyordum, tabii bir de filmin aldığı güzel eleştiriler vardı. Kendisinin de, eninde sonunda  bir ödülle payelendirileceğine emindim; yanılmam yetenekler konusunda :)

serkan ercan oyuncu ile ilgili görsel sonucu
sevimli bi'kere:)




Ruhi Sarı'yı görünce de filmi daha bir ilgiyle izlemeye başladım. Onu da ilk işlerinden beri severim. 
ruhi sarı ile ilgili görsel sonucu
Hey gidisinin zamanı be, adam dede rollerine bile başladı :( 



Evet Gişe Memuru* filminden bahsediyorum. Yalnız yapım ekibi epey "asil". Koç Lisesi mezunları, Amerikalarda okuyup da Japonya'da filan finasman işiyle uğraşan yapımcılar, hem psikiyatrist hem modacı olanlar :) Yönetmenimiz de avukat aynı zamanda.  Epey "asiller" yani :) Kültür Bakanlığı'ndan ilk film desteği de almışlar. Oh, gıcır :)) 

Film  idare eder. (Demişim o zaman. Beyazperde yorumu daha kötüymüş, az önce baktım. Onlar da oyuncular iyiydi demişler:p)

Bir de Kenan'ın Nurgül'le çay içerken yaptıkları sohbete bittim. Ki sahne 3D yani 3 kere derinlikli bana göre :) )

1. Seni tınmayan adamla muhabbeti devam ettirmeye çalışacak kadar şapşal âşık hatun
2. Dünyanın en basit ve sıkıcı işini "ne yapıyorsun?" diye sorma gafletinde bulunacak denli şapşal âşık hatun
3.Seni tınmadığı gibi adamın şizofreniye merdiven dayadığını da anlayamayacak kadar psikoloji bilimi özürlü şapşal âşık hatun

:)

* Yazı kaç yıldır bekliyorsa linkler de yalan olmuş tabii:) 
O yüzden şuradan :Gişe Memuru- 2011




2 yorum:

  1. Genelde çok önyargılıyım yerli filmlere, valla eski Yeşilçam filmleri kadar bile sarmıyorlar beni, dizileri daha iyi (gerçi onları da ratingler bol gelince uzatmak için tadında bırakmayıp sonradan mahvediyorlar)ismi hoş geldi, hani böyle küçük kasabalarda geçen hoş filmleri anımsattı. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de önyargılıyım. Çoğu yönetmen / film - ödüllü olanlar bile- şişirme gibi :)

      Dizileri adamdan saymıyorum bile:)

      bu film de oyuncuların hatrına bu blogda yer aldı aslında:)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)