2 Mart 2016

KAZARA OLMADI, BİLEREK YAPTIM.



İnternet, sanal alem, blog filan güzel şeyler de her şeyin birbirine bağlı olup bozulmuş bohça gibi ortalıkta olmasına öteden beri sinir oluyorum. Blogun varsa google plus'ın da otomatik olarak oluyor filan, tek hesapla şunu şunu idare edin, herkes sizi bulsun... bilmem ne....

Cep telefonunuza bir iki uygulama indirecek olsanız o kadar erişim izni istiyor ki... arkadaş fotoğraf eklentisisin sen, rehberimle ne işin var? misal yani...

Neyse, geçen hafta böyle bir şeyleri kurcalarken tepemin tası attı; yok gizlilik ayarlarınızı değiştirebilirsiniz, oraya tıkla, buraya zıpla... öf, sildim gitti google'ın sakladığı tüm görsel albümlerini. Kaldı mı blogcuğum görselsiz kel keltoş :)


6 yılın emeği var, az değil, ve görsellerin bazısı post'ların bizatihi konusu olmuştur... Sonradan üzülür müyüm diyordum, ama üzülmedim.

Bırakmayı öğrenmem lazım. Bu zamana kadar tutmayı öğrenemediğimi sanırken meğer bırakmayı bilmiyormuşum :)

Yazmaktan da vazgeçer miyim diye sorıyorum her yeni hayat dönemecimde; bazı başka şeyler gibi yarım bırakıp, yılıp da vazgeçer miyim? Bu sorunun cevabının giderek kuvvetlenen bir "hayır" olması ( cümlenin burasında uygun kelimeyi düşünüyorum dakika boyunca: umut, güven, mutluluk?) veriyor bana.


Hadi görüşürüz, au revoir canlar.


Yine öptürmedi dudaktan :p

8 yorum:

  1. Oh beeee,gözüm gönlüm açıldı be Narda'm...ben sevdim bu halini:))

    YanıtlaSil
  2. İyiiii, okur velinimetimizdir icabında :p

    YanıtlaSil
  3. Kısaca okuduğuma memnunum, sen yaz :)

    YanıtlaSil
  4. Değişiklik iyidir, blogdan başka bir şey kullanmıyorum ben de. Sinir bozucu şeyler, facebook'umu yeni kapattım, twitter kullanmıyorum (aksilik benim ismim soyadımla twitter var:((o ben değililm ama:)))instagram vs. hiç bulaşmadım Allah'tan:))sol üst köşedeki resmine bayıldım, çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. Facebook'u kaç kez dondurdum...edebiyat camiasiyla tek baglantim faceden olduğu için kapatmiyorum.yoksa vakit kaybi:) tvitira ise hiç katlanamadim:) fotoğraf profesyonel bir fotoğrafçı arkadaşım tarafından geçen nisanda çekilmişti:) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. İyiki blog dünyası varmış yoksa şu yazarlık sevdamızla halimiz nice olurdu :))) Olsun sadece biz kendi kendimize çalıp oynasak da yazmak mutlu ediyor :) Ama bu sosyal medya bizi yedi göbeğimize kadar öğrendiya benim kafamı rahatsız ediyor bakalım bundan sonraki adım ne olacak bizim için. Doğrusu endişeliyim... Dipnot: Seni okumak güzel...

    YanıtlaSil
  7. Valla çok iyi oldu, ne o öyle burnundan kıl aldırmayan eleştirmenler, yayınevleri filan, icabında kendi çöplüğümüz, valla iyi ki blog var. Sandığımızdan da etkili olabiliyor üstelik.
    Dipnot: Çok teşekkür ederim, seni okumak da güzel.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)