18 Aralık 2013

Blogculuğun da eski tadı kalmadı azizim

diye kaç zamandır düşünürüm. Aynen böyle. Kapatıp gideceğim de edebiyat ödevi hazırlayan gariplerim var, abuk subuk sitelerden yalan yanlış öğreneceklerine benim yazdığım güzide kitap özetlerinden faidelensinler diye şey etmiyorum.

Ama şu kart zampara hikâyemi anlatmadan da gitmek istemiyorum doğrusu. Bir taraftan da anlatmayayım diyorum. İyiyiz böyle yani, gel git, git gel.

Tek bir cümle yazacaktım aslında, onu yazmadığım gibi fazlasını tekellüm ettim kafamda, yazdım bir de, lakin olmuyor böyle, beleş vermişler buraları, yaz babam yaz. Paralı olaydı görürdüm bu kadar saçmalayabiliyor muyum.

Şu yandaki fotoğraf var ya, onu da bir türlü kaldıramıyorum. O ayaklarını sallayan kız benim sanki. Çok örtüşüyor benimle. Belki de bu yüzden kaldırmalıyım. 

*
Şimdi bir de Telve hatun kişisi selam yollamış, almadan gidersem ayıp olur, el mahkum yazıciim bu mimi.

Bu mimler hep egosantrik şeyler aslında ama kimisi eğlenceli de. Virgülden önce gelen kelimelere bakıp cümleyi tamamlayarak yapılıyormuş bu seferki.  

Başlıyor, başlıyor,  iki film birden!



Elimden gelse, burnumdan da gelir.

Kendi kendimi kontrol etmekte bir kontrol kulesi kadar başarılıyım.

Beni en çok kaygılandıran şey, Ajda Pekkan'ın sonsuza kadar yaşaması ve hâlâ estetik yaptırıp şarkı söylemesi ihtimali

Hayatımın en kötü anı, Abidin'i öyle tek başına bıraktığım andı.
-Abidin  de kim sevgilim???
+Tanımazsın, senden önceydi o.

Yalnızken sümkürürüm.

Nefret ettiğim aaa benim otobüs, koşarsam yetişirim de bu ayakkabılarla mı, hah durak kalabalık, ben gelene kadar kalkmaz, yavaşlayabilirim, anaaa, ne çabuk doldu, koş kızım, elini kolunu salla, dursana öküz eshot mensubu, dur len iki adım kaldı görüyon işte! Tam burnumun önünde kapıyı kapatır dallama, yüzüme baka baka. 

İşimi, işini, işinizi, işinize geleni yapıyorsunız değil mi sizi gidi faydacılar sizi, işinizi bilirsiniz siz, siz var ya siz…

Kadınlar/erkekler, bu kesir bileşik kesirdir tıpkı 7/3 gibi; kadın paydır, üsttedir  ve basit kesire çevirdiğinizde bile baştaki tam sayı olarak büyüklük kadında kalacaktır. İmza: taze feminist

Hayat, kızkardeşimin ilkokul öğretmenin adıdır. (Sesteş olarak Hayat: Tıpkı Borges'in dediği gibi, sonunda kendi yüzünü çizdiğin bir labirenttir.)
Çocukken, bütün sorun burada düğümleniyor zaten, bütün çabalarım hayatımın bu karanlık kesitini aydınlatmak içün. Biliyorum aslında, kesin kafa üstü düşürdü beni valide sultan ben bebekken. Yine de kurduğum Narda'nın Çocukluğunu Aydınlatma ve Bugünkü Halini Düzeltme Vakfına bağışlarınızı bekliyorum. İş Bankasının IBAN 20938393939 no'lu hesabına yatırabilirsiniz.


Başkalarının zayıf tarafı ince tarafıyla karıştırılmamalıdır. O hikâyeyi bilir misin; "Aferin be ince yanı!" diye biten hikâyeyi?

Yalan söylemek günahtır çocuum.  Ama iyi icra edildiğinde çok kazandıran bir meslektir. Kıvırabilirsen günah olmaz, kazanç kapısı ne de olsa, Allah çalışanı sever çocuum.

Her şey kötüye gittiği zaman, kötüye gitmiştir, geri dönmesini beklerim.

Geceleri benim ne yaptığımdan, gece hayatımdan sana ne, sapık mısın nesin?

Başkalarına göre ben, yüzüme söylenenlere göre, (ardımdan kıonuşanlar da var, hepsini gizli gizli dinliyom ben)
güzel (başkaları söyleyene kadar güzel olduğumu bilmiyordum, bilmeseler söylemezlerdi herhalde), akıllı (bundan artık emin değilim), çabuk öfkelenen (kesinkez eminim doğruluğundan), inatçı keçi (nereden bu fikre kapıldılar bilmiyorum) büyük burunlu (bu da yalan, beklentilerim yüksek benim o kadar) kısa boylu (bana göre orta boyluyum, yüksek ökçeler ayrılmaz parçam oldular zira), uyuşukluk genleri burun farkıyla baskın, (gen haritamı çizdirince dönücem buraya), süslü (süslü görmemişsiniz siz oğlum) zevkli (amcama çekmişmişim). Daha sayıyim mi? Herkes benden bahsediyor  da bu aralar.


Kurtulmak istediğim korkut. Bu adla sevgili mi olur ya!

Bazen düşünüyorum da düşünüyorum.

En çok utandığım şey, yeğenimin çitoslarını o uyurken güpletmek, uyanınca da deden yedi demek.  Yalan la, utanmıyorum ki.

Keşke ben değil, onun doğrusu keşkek. Yenilir bir şeydir kendisi.

Anlamıyorum desem yalan olur, anlamazlıktan geliyorum. Zira anlayan kadın yaramıyor size, illa anlayışsız olacak. İstediği 15 bin liralık koltuk takımını almadınız mı çat diye atacak nişan yüzüğünü.




18 yorum:

  1. Çok güzel tamamlamışsın Nardacım eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ajda pekkan hep yaşasın..:) umut veriyor insana..yaş almak sorun değil takma kafana mesajını veriyor ne güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bi git arkadaş ! :) "sen ara sıcaktın" diye basbas bağırıyor hatun, almış cillop gibi oğlanları da :p Hem zaten Zeki Müren bunun müzik eğitimiyle ilgilenmeseydi bugün buralarda bile olmazdı :p

      Sil
    2. :)) neyse ne. yaşlılığı yokeden örnek kadın o...kıskanma ne olur çalış senin de olur..:))

      Sil
    3. kaliteli yaşlanmak diyosun yani :p çok pis kıskanırım, hem o estetiklere para yetiştirmek için Ajda olmak lazım, 8-5 çalışmayla olmaz:)
      hem bi kere sizin ad niye değişmiş öyle, Serkan değil miydi o, hım, ne iş:)

      Sil
    4. haklısın.. şakaydı o.:)
      ben de isme estetik uyguladım.:)
      ben bir süre sonra herşeyden sıkılıyorum..mutlaka bi değişiklikler yapmam gerekiyor. :)

      Sil
  3. Değil mi ya, nerede o eski bloglar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç unutmam bir gün yine blog gezisine çıkmıştım ... :p

      Sil
  4. İşte budur !! Mim nasıl olurmuş görsün alem..
    İlk tamamlamayı okuduğum anda sesli sesli güldüm..Teşekkür ederim cevapladığınız için efendim..

    YanıtlaSil
  5. Borges ne laf etmiş öyle ya? Vay arkadaş...

    Koooca yazıdan da anladığım budur, evet. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya arkadaş sen de onca güzide lafımın içinde gidip (ç)almacı Borges'e mi takıldın :) Aslında bir yazarın hayatından bahsediyor bu sözlerinde ama ben genelledim:)

      Sil
    2. Benim vardır böyle değişik hallerim Narda, sizinle alakası yok efem. Yoksa yazı güzel yani, gençleri düşünmek güzel, yalan söylemenin günah olduğunu hatırlatmak güzel...

      Sorun sende değil, bende yani. :)

      Bu arada benim gibi bilmeyenler için TDK onaylı tanım:
      tekellüm: söyleme, konuşma

      :)))

      Sil
    3. yav şimdiki nesil bi' acaip zaten :p

      Sil
  6. Sen niye benim aksiliğimi ve huysuzluğumu taklit ediyorsun bakayım? Alenen intihal derler buna!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkatli bak, burada aksilik yok, sevimli bir alaycılık var :p

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)