23 Ekim 2012

EPİGRAFLAR


10.*
Ben âşıkım, sözüm de benim âşıkanedir.
                                                           Şeyhülislam Yahya

11.*
Velhasıl onlar vurdu biz büyüdük kardeşim.
                                                           Ece Ayhan

12.*
İnsanoğlu varlıktaki gizliliğin bilmez
Hem aslı nedir, faslı nedir; nicesin bilmez
Herkes gücü yettikçe mırıldanıyor amma
Cevher nicedir, kimse onun değerin bilmez.
                                                           Hayyam


13.*
Gün batmasa her kente dönebilir.
                                                           Oktay Rifat, Dilmeceler

14.*
On ne peut vider par la cuillère de la critiqué l'ocean d'une telle imbecillité.
                                                           Castoriadis
15.*
Siz geniş zamanlar umuyordunuz/ Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek
                                                           Behçet Necatigil
16.*
Aykırı olduğu için inanıyorum. (Latin sözü)
Gerçekten daha hayalî bir şey yoktur. (Dostoyevski)

17.*

Yoksulu topraktan yükseltir ve fakiri çöplükten çıkarır.
                                                                                  Mezmur, 113, 7

************
10.*: İbrahim Kiras, Gerçek Hayat (İz yay.)
11.*: Nihat Genç, Dün Korkusu (iletişim)
12.*: Sadık Y.Uçanlar, Rüya Sineması (Kırkambar yay.)
13.*: Behçet Çelik, Gün Ortasında Arzu (Can)
14.*: Hilmi Yavuz, Budalalığın Keşfi (Can)
15.*: Adalet Ağaoğlu, Hadi Gidelim (Remzi)
16.*: A.Turan Alkan, Üç Noktanın Söylediği ( İnsan )
17.*: Şolem Aleyhem, Damdaki Kemancı (Sütçü Tevye), (Remzi)

4 yorum:

  1. Kurban bayramın mubarek olsun canımm,selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. Ben numara 11 diyorum...Ha valla aynen öyledir... :))
    Z e f i r

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kayblmamış yorumunuz :)

      Bana sorsalar buradakiler için, kesinlikle Necatigil,derdim...

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)