TELEFONDA İYİ LOŞ ODA

Foto: Hiromu Kira




Sizin loş evlerinize bayılıyorum akşam gibi loş bir şeyler bekler
                                                                                    gibi öyle loş

Sarımsak demetlerinden artakalmış güneşler gelip durur
                                                        kapınıza eşinir kişner döner öyle

Ağlar mısınız şarkı mı söylersiniz şimdilerde hay sizi andım
                                                                                              ışıdım

Telefon çalar bir gelin alayını haber verirler Carmen’den
                                                                        bir aryaya durursunuz

Hay sizi andım sevindim
Oysa ne resim sergisi umurumdaydı ne bizleri kapıdan üfüren
                                                                                            şu şehir

Herkesin gözü benim sevdiğimde oysa benim sevdiğimin
ayrılığı yok oysa ben hem sevmeyi hem
 susmayı biliyorum

Siz olmasaydınız ben ne yapardım bu loş günde bu
      yardımsız avuntusuz bungun

Ya sizi anmalıydım ya bir yangına hortum tutmalıydım
                                                                   alevlere ateşlere küllere

Siz kimsiniz bu orman bozgunu yeşil perdeleri  nasıl
                                                                    uydurdunuz Allah aşkına

Baktıkça bir yeşil oluyor ne elden ne koldan ne mermerden
Beni elimden tutun taş yollardan geçirin evinize götürün su
                                                                                     verin bana

Bu ne yeşil piyano çalarsınız sesiniz güzeldir loştur aralıktır
                                                                          ben duyarım bir bir

6 yorum:

  1. YKY basımı Büyük Saat elimde. Bitince yazmayı düşünüyorum.Çok güzel şiirler

    YanıtlaSil
  2. şiir güzel de...
    aşk falan...anlamıyorum ben, pek basmıyor kafa.
    nil k. ibrahimgil'in kitabında da geçmiyor nitekim.

    YanıtlaSil
  3. Turgut Uyar bu ,güzel olacak tabii, bize de paylaşmak düşer:)
    Nil hanıma gelince o tür filozoflar şarkılarında yumurtlarlar incilerini. Netekim yakinen şahit olduklarımdan doğruluyorum hanfendiyi:)
    Geçelim efem, burası iyi şiir okuma durağı.

    YanıtlaSil
  4. bu nil karaib denen argüman oda yanmaz suya batmaz nasıl bir cadudur ki bana karşı başkalarının işine pek güzel yarar da ben kullanmaya kalktığım vakıt elimde patlar! kadın dayanışmasından el aman, bir daha bir kadına karşı bir başka kadını argüman olarak kullanırsam ne olayım, pes!

    YanıtlaSil
  5. Tamamen lehime tesadüf,dahlim ve bilgim yoktur :)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)