Hatası nerede?

Köpeklerle eşdeğer kıymeti olmayan "o" insanın, hakları için, meclise, şuraya buraya yürümeyen insan hatalı işte.

Kendine hayvan kıymeti bile biçmiyor  "o" insan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)