Köpeklerle eşdeğer kıymeti olmayan "o" insanın, hakları için, meclise, şuraya buraya yürümeyen insan hatalı işte.
Kendine hayvan kıymeti bile biçmiyor "o" insan.
Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.E, üşenmeyin dedik ya:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)