Gemini Tacizi

 Bir sen eksiktin.

Dün mesaj yazacağım telefonumdan, bir baktım bir pop-up pencere. Gemini, size mesaj yazmada yardımcı olsun muymuş?

Allah belanızı versin lan. Kim istedi sizden yapay zeka bilmem ne, adi Google. Izin yok, bildirim yok hop ben ekledim sana "gemini", al ye.

Engelledim yine açılıyor.

Is-te-mi-yo-rum kardeşim, istemiyorum.

Yeminle şu akıllı telefonun tacizlerinden, gizli gizli izlemelerinden, emrivakilerinden bıktım.

Tuşlu telefona dönmek için ta burama kadar gelmesi lazımsa artık!

Şu açık kaynak kodlu yazılımlara geçmek lazım topluca. Valla kölesi olduk bunları yapan firmaların. Dünyadaki en büyük, en zengin şirketler onların. Her haltı yiyorlar. Bi'dur diyen yok.

Delirme temalı yazım burada bitiyor arkadaşlar!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)