Kayıplar

 Dün bir kuzenimi daha kaybettim

. 2020'de vefatı beni çok üzen - hâlâ üzen- kuzenimin(ablamın) küçük oğlan kardeşiydi. 

Ablasının vefat ettiği yaşta o da aramızdan ayrıldı.

Abimle çok yakın değildik. Daha genç bir delikanlıyken babasıyla anlaşamayıp çekip gitmiş, uzun yıllar sonra dönmüştü Izmir'e.

Ve o hastalıkla mücadelesi de başladı...

Geçen yıl da anne tarafından bir kuzenimi kaybetmiştim. O da benden büyüktü ama çocukken Ankara'ya geldiğimizde hep onlarda kalırdık, bana ve kardeşlerime çok iyi davranır, abilik ederdi.... Evlendi, çocukları oldu ve Gebze'ye taşındı sonunda da. O zamandan beri görmemiştim de. 

Birden fazla duygu ve düşünce içerisindeyim.  Genç kayıplar, ve de zamanla gevşemiş akrabalık bağlarının farkına varmak daha bir üzücü oluyor, burası kesin....


 

20 yorum:

  1. Anlar, günler, yıllar... Pek çok şey akıp gidiyor hayatımızdan. Bazen insanlar, bazen değerler... İnsanoğlu çaresiz.
    Acınızı paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağolsun, sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin. Bu aralar genç yaşta ölümlerle daha çok karşılaşıyoruz. Hepimiz bir gün ve de zamanı gelince öleceğiz. Ama genç yaşta kaybettiklerimiz gerçekten bizleri çok üzüyor. Ama elimizden bir şey de gelmiyor, tek çaresiz kaldığımız durum ölümdür. Hiç kimse ölüme karşı koyamıyor. Zamanı gelince tecelli ediyor.

    Gevşeyen akrabalık bağlarına gelince. Bu üzücü durumu hepimiz yaşıyoruz. Öyle çok uzağa gitmeye gerek yok; bu gevşeklik, çekirdek ailenin içinde bile oluyor!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef biz de defin sırasında bile istenmeyen şeyler yaşadık. Keske aklıselimle halledilseydi bazı şeyler.

      Sil
  4. Yorum göndermiştim, ulaşmadı sanırım. Tekrar baş sağlığı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hocam, cenaze için kalabalık bir misafir grubuyla ilgilenmek gerektiği için bloga dönemedim. Sağ olun...

      Sil
  5. Başın sağ olsun, kuzeninin mekanı cennet olsun. Allah sıralı ölüm versin gençler ölmesin :( 80, 90 yaşa insan en azından anlayabiliyor ama gencecik insanlar ölmesin. Sabırlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sülalenin tatlı deli çocuğuydu. Herkes severdi. Sağ olun

      Sil
  6. Sabır diliyorum, başınız sağ olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yapraklar bir bir dökülüyor, biz de aynı ağaçtayiz işte..

      Sil
  7. Başınız sağ olsun. Size ve diğer yakınlarına sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Başın sağolsun Narda.. yattığı yer nurla dolsun.

    YanıtlaSil
  9. Başınız sağ olsun, sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)