Kitap Fuarlarina Neden Gitmiyorum?

 

Gerçek okurların sebepleriyle aynı sebeplerden

.

Ne cazibesi kaldi ki fuarların?

Baş konuklar, lanse edilennyazarlar kim ki?


Eşim metrodaki 20. Ankara Kitap Fuarı reklamını gösterip sorunca dedim bunları.

Onur konuğu Celal Şengör'müş.

O ve Ortaylı, göbüşlerini hoplata hoplata ekranlarda eğleniyorlar. Saygım var ünvanlarına ama allahaşkına ülkemize en iyi akılları veren bir tek bu ikisi kaldıysa...


Fuarlarda kitaplar da uygun fiyatlı olurdu eskiden. Epey eskiden...


 Stand kavgaları var bir de. Sağ yayinevine solcular sol yayinevine sağcilar yer vermez vesaire, bir sürü saçmalık..


Neyse. Kim nereye giderse gitsin.

Beni köşemde, sağlıkla okurken bıraksınlar yeter....




2 yorum:

  1. Kitap fuarlarını seviyorum ben, gerçi benim sevdiğim şey o kadar kitabın arasında dolaşmak, bakmak😊 Kitap fuarı bu Pazar günü sona eriyor. Benim sinir olduğum başka bir nokta, ücretli olması. Kitap fuarı kesinlikle ücretsiz olmalı diye düşünüyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah, bir de o vardı değil mi? Saçmalık işte. Kitap satın alıp okuyan kitle zaten bir avuç.....

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)