Tatmin

Tatil yapmayı iple çektim ama istediğim bu değilmiş gibi. Mavi değil yeşil istiyorum.




10 yorum:

  1. Güzel de bir fotoğraf karesiymiş oysa.. ama gönül istemeyince istemiyor işte :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen:)
    Kalabalıktan kaçmak için gittiğim yerde yakaladım bu kareyi.

    YanıtlaSil
  3. yüreğinin götürdüğü yere git Narda'cım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapacağım. Hayat cok kısaymış, kendi için yaşamalıymış insan.

      Sil
  4. Merhabalar.
    Tatil için iki ana rengimiz vardır. Biri yeşil, diğer mavidir. Aslında insan tatil için seçimini yaparken, bu her iki renginde yer aldığı bir tatil mekanını seçmekte fayda mülahaza ediyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeşilciyim, orman ve dere ikilisi benim için bir numaradır. Bundan sonra tatil planlarımı bu ana temaya göre planlayacağım inşallah:)

      Sil
    2. Merhabalar.
      Tatilin diğer ana rengi olan mavi için, deniz şart değil. Bir dere, bir ırmak, bir göl de olursa olur aslında. Önemli olan mavi rengini yansıtan bir su birikintisi olsun yeter.
      İnşAllah, planladığınız gibi gönlünüze göre ağız tadıyla bir tatil yaparsınız.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Cok tesekkür ederim, sağolun.

      Sil
  5. Merhabalar.
    "Yaşamanın Neresi Güzel" başlıklı bir yazı okumak için tıkladığım da yazıyı göremedim. Herhalde kaldırdınız.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. Recep bey, yazı biraz depresifti ve çok kişiseldi, kaldırdım o yüzden. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)