KELİMELER HOMURDANIYOR

 

Kelimeler homurdanıyor ama dize gelip ne sohbet oluyorlar ne kağıda dökülüyorlar.

Çocukluğumu özlüyorum.
Yine o yer sofrasının etrafında üç kardeş ve anne baba olarak oturmak istiyorum.

Yine elektrikler kesildiğinde, mumu mutfakta kim yakıp odaya getirecek diye kardeşlerimle yarışa girmek istiyorum.

Yine

babamın elinde leblebi şeker paketiyle akşam kapıdan içeri girmesini istiyorum.

Yaşamanın kendisi umutsuz vaka iken umutlanmak istiyorum.

Bize parklar bile yasak, turistlere denize girmek serbest, ya da yolunu bulanlara her şey serbest. 



18 yorum:

  1. Su son 1.5 sene olmasa bile raziyim o kadar eskiye gitmeye mecalim yok 2019 un son ayina geri gidelim yeter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sorsalar 2012'de kalmak isterdim herhalde... Evet, zaman orada durmalıydı...

      Sil
  2. "Yaşamanın kendisi umutsuz vaka iken umutlanmak istiyorum." Ben dee..🤗

    YanıtlaSil
  3. Çocukluğumu özlüyorum. Sonra özlediğim bir çocukluğum olduğu için mutlu oluyorum. Düşündükçe içini sıcacık uapan anılar kadar değerlisi var mı. Ay bugün Polyanna mıyım neyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az once Yılmaz Güney'in kızının hayat hikayesini okuyunca ben de sizin gibi özleyeceğim bir çocukluğum olduğuna şükrettim açıkçası. Demek ki pollyanna olmak gerekli bi'şey🤔🙃

      Sil
  4. Ben sadece, 3 Kasım 2002 öncesinde kalmak isterdim.

    YanıtlaSil
  5. N. Narda,

    Az kaldı , güzel olacak her şey. 2021'in birikmiş saçmalıkları temizleyen ve önümüze pırıltılı olmasa da yeni başlangıçlar seren bir yıl olduğunu gördüm. Umuttan daha çok yakışan ne var bizlere..yapma.

    Ayrıca bençocuk olmayı özlemiyorum. Ne yapacağıma ve ne yiyeceğime başkalarının karar verdiği, özgürlüüğümün en kısıtlı olduğu zaman ayyyyyyyyyyy :-)))))))))

    Sevgiler sana bi sürü hem de bi sürü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut olmazsa hayat çekilmiyor zaten, çok teşekkür ediyorum içten sözlerine. 💓

      Sil
  6. ah ah ben de sık sık nostaljiye kapılıyorum Narda'cım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önüne bakmalı insan da işte olmuyor, bugünden sıkılınca geçmişe sarılıyor galiba insan...
      Selamlar:)

      Sil
  7. nasıl olsa da yeniden umutlara tutunsak, çok ta bir şey istemiyoruz sanki ama :( hep mi haksızlık hep mi eksik umutlar bize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olanlara mı odaklanamıyoruz yoksa gerçekten iyi şeyler olmuyor mu diye de düşünüyorum bazen. Hayat devri daimmiş, iyi şeylere sıra gelsin artık diyelim Eylemcim.

      Sil
  8. Ben yaş aldıkça daha çok özlüyorum çocukluğumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün kardeşim de rüyasında eski evimizi gördüğünü söyledi, kırkını geçince böyle oluyor dedim:)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)