DENEYEREK ÖĞRENDİKLERİM: ARDIÇ YAĞI

 

Boynumdaki fıtık benzeri kaymalar için bir osteopata gitmiştim, bütün cesaretimi toplayıp.

O seanslar sırasında diğer eklem ağrıları için ardıç yağını önermişti.

Tam bir yıl sonra alıp kullandım.

Aslında annem için almıştım, eklem romatizması vardı ve pandemiden dolayı bu sene fizik tedaviye gidememişti.

Şüpheliydim faydası konusunda.

Ama annem omzundaki ağrılardan çok şikayet edince yüzde elli ihtimal için aldım.

Aktarlarda çeşit çeşit ardıç yağı var ama ben osteopatın önerdiği markayı aldım: Art De Huille.

Saf uçucu ardıç yağı: Juniperus communis berry oil.

Saf zeytinyağı ile karıştırılarak kullanılıyor, çünkü bir damlası bile çok etkili. 1'e 8-10 damla zeytinyağı gibi bir oranda kullandım.

 Sonuç: Çok iyi.

Yalnız dikkat edilmesi gereken nokta sadece eklem ağrılarına iyi geldiği. 

Kas ve sinir ağrıları için etkisiz. Ve de şikayetleri sonlandırmıyor, ağrı kesici içmek yerine bu yağı kullanıyorsunuz. Tıpta çok kullanılan bir maddeymiş. Fransızlar dezenfektan olarak kullanırlarmış mesela hastanelerinde.

Zaten benim aldığım marka da Fransa'dan ithal etmiş. Aktarlardakine göre fiyatı iki kattı zaten (65 TL)

Yerli ürünler nasıl bilmiyorum, belki elimdeki bitince onlardan denerim. İçindeki maddenin Latincesini yazmayan bir marka almayacağım, saflık durumu, elde etme metodu önemliymiş bir de, bir üretici böyle demişti sosyal medyada.

 

 

 

 

6 yorum:

  1. Ne ayrıntılar ve ne bilgiler bunlar :-o çok yabancısı olduğum alan doğrusu. Eklem ağrısı olursa ya da duyarsam birinden mutlaka bu bilgileri aktaracğaım..teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedim, onayladım:)
      Benim gibi her şeye şüpheyle yaklaşan biri için önemliydi bunu yazmak:)

      Sil
  2. Ooo bu denemiş olduğu için çok değerli bir bilgi.. çevremde bu ağrıyı çekenlere önereceğim. Geçmiş olsun ve teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  3. Kataron yağını da önerebilirim. Yanıklardan tut da eklem ağrılarına kadar her şeyde etkili. Ama saf zeytinyağı ile hazırlanması önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kantoronu da rahmetli babamın yatak yaraları için kullandığımızda öğrenmiştik, evet. Ağrılar için bilmiyordum ama. Evet saf zeytinyağının kendisi bile şifalı. Kantaron da iki tip sanırım. Yaraları iyileştiren sarı kantarondu galiba. Zeytinyağında güneşte bekledikçe kırmızı rengini alıyordu.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)