Blogger'daki yorum yapamama hatası ve bilmediğim yeni mecralar

 Beni bıktırdı sayın seyirciler.

Onca döşenmişim yorumumu, pat bir ileti: bu bir hata, yorumunuzu yayınlayamıyoruz. Önbelleği silip deneyin " faso fiso! 

Ne temizlenmez ön bellekmiş kardeşim, temizle temizle bitmiyor!

İki seferden sonra bıkıp o blogu yorumumdan mahrum bırakıyorum ne yazık ki.

Eski blog arayüzündeyken yoktu bu hata.

Bir de linkleri mobil görünümde göstermiyordu galiba. Nasıl çözüyorduk onu da unutmuşum.

İnstagram da giderek b.tan bir algiritma oldu.

Bir de twitch varmış, yeni öğrendim.

Bir gimbal alıp videomaker olacam en sonunda!


6 yorum:

  1. ben daha karşılaşmadım du bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gıcık bi'durum. Umarım karşılaşmazsın.

      Sil
  2. eski arayüzde de bazen başıma geliyordu bu benim. ben de alışkanlık oldu o yüzden yorumu yayınla demeden önce yazdığımı kopyalıyorum hata çıkarsa diye önceden sonra bişi olursa hemen yapıştır diyip tekrar gönderiyorum yorumu :D bendeki sorun çok saçma şekilde yazdığım yorumlara verilen yanıtların bildiriminin mail adresime bazen gelmemesi. bazen geliyor bildirim bazen gelmiyor o yüzden yanıtları takip edemiyorum bazen umarım bu düzelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu kopyalama yöntemini uyguluyorum. Yoksa o kadar cümleyi baştan yazmak işkence:)

      Sil
  3. Merhabalar.
    Çok haklısınız. Yazıyı okuyorsunuz gerekli ilhamı alıyorsunuz ve yorumu döktürmeye başlıyorsunuz ve gönder diyorsunuz, akabinde sizin de karşılaştığınız bir takım uyarılar metni ve boşalmış bir yorum penceresi. Mümkün mü bir daha aynı yorumu yazmak? Asla mümkün değil! Çünkü, ilham alınarak kaleme alınan her şey bir kere yazılır. Bir daha yazılması mümkün değil. Olsa da ilkinin tadını vermez.

    Bu nedenle ben de yorumu bitirdikten sonra kopyalarım ve daha sonra komut linkine tıklarım. Ben de böyle değişik hatalardan dolayı, yorum metni kaybettim. Paylaştığınız için teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de ilkindeki gibi yazamıyor insan. Artık her ihtimale karşı kopyalıyorum ben de.
      Selamlar.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)