ELE YÜZE BULAŞTIRMA



Hastayım, geberiyorum, canım sıkkın. Cumartesi akşam biraz temizlik yapmıştım, yapmaz olaydım. Terim üstümde soğumuş, hemen yatak döşek.


Geçen gün yatmaktan daral gelince cepten bloga girdim. Şablon değiştirdim ama istediğim ayarları yapamadım. Eskiye döneyim dedim o ayarlarımı da hatırlamıyorum, hangi şablondu filan... ortaya karışık bir şey çıktı şimdi. Keşke bozmasaydım. Eskiden kurcalardım biraz şablon değiştirmeyi, html falan, şimdi hiç alakam yok. Aslında yıllardır güzel, kullanışlı, nevi şahsına münhasır bir web sitesi olmasını isterim, orijinal blogspot samimiliğini kaybetmeden. Neyse. Önceliğim bu değil şimdi.


Bir şeyler daha vardı aklımda, uçtu gitti. Hay aksi.





4 yorum:

  1. Abi eskiden pegasus vardı. Uçmaktan yoruldun galiba :)) Şimdi fil, sanırım ardından da balina gelir..:)

    Neyse şaka bir tarafa çok geçmiş olsun, acil şifa diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakinda uçan fil olacak o, adım adım :)
      Bu grip çok fena ama, yıldım. Teşekkurler.

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun, umarım kısa sürede iyileşirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, inşallah çabuk geçer, 1 hafta ya da 7 günde geçsin de:)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)