Sait Faik'le Dokuzdolambaç'ın Burgazada Buluşması






6 yorum:

  1. hep çok istiyorum gitmeyi, kim tutuyor sanki paçamdan al çocuklarını git di mi?
    Bu yaz gitmek için elimden geleni yapacğaım
    Bak iyi bişiye vesile oldun N. Narda :-)

    YanıtlaSil
  2. :) Gidin valla, çok güzel bir yer. Sırf Sait Faik müzesi icin bile gidilir.

    YanıtlaSil
  3. süper bir ziyaret olmuş Narda'cım, dokuzdolambaç'ı okudum bu arada, yazısını yazıcam, bayıldım süpersin;:) bir şey sorucam sen Timaş'a dosya göndermiştin de tatsız şeyler olmuştu sonra galiba, bu o dosya mı, yani o çalışmanın akibeti ne oldu, onu merak etmiştim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, yorumlarini bekliyorum sabirsizlikla.
      Bu dosya o dosya degil Erencim. Öylece kaldı o iş. Ama onu yeniden ele almayı düşünüyorum vakti gelince.

      Sil
    2. birkaç gün içinde inşallah ama bayıldım:) ay onu da mutlaka ele almalısın, o zaman olayı anlatmak için örnek 1-2 sayfa koymuştun ya çok beğenmiş ve devamını merak etmiştim..:)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim Erencim. Onun da sırası gelecek insallah:)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)