FAHRETTİN ALTAY TRİO,LİZBON'A GECE TRENİ VE DİĞERLERİ...



Eskiden böyle değildi.
Ya da ben yeni fark ediyorum.

Her şeyin bir hikâyesinin olması hoşuma gidiyor.
Mesela, koyacak yerim yok ama bu melisayı atamıyorum çünkü Ayşe anneden hatıra... Onun eliyle dikilmiş bir çiçek. O büyüdükçe, hele çiçeklendikçe, ağaca döndükçe Ayşe anne de hep o ufacık görüntüsüyle karşımda taze kalacak...

***

Ukala ama sevdiğim iki arkadaş var. Geçenlerde onlardan birisi dedi ki


" Evlen ve çocuk yap. Senin gibiler artsın bu ülkede."

Ben de

"Teşekkür ederim ama bence, çocuğum olursa benim gibi olmasın, normal olsun ve bu topluma uysun" dedim espriyle karışık...
**************
Epeydir Fahrettin Altay Trio yok metroda. Trio; saksafon, gitar ve bir ritm sazdan oluşuyordu. Son durakta çıkıştaydılar hep. Büyük ihtimalle 9 Eylül Güzel Sanatlar öğrencileriydi...

*********
Bazı köpeklerin yüzleri gerçekten sahiplerine benziyor.

******

Şunu anladım ki insanın bencil olması normal. Sadece toplumsal yapı için diğerkam vb. olmak gerek...

***

Güftekarın sevgilisi kadın kesin koç burcuymuş :)

" Bir gülüşün var ki azarlar gibi"

Buradan dinle:

Bir de buradan: 


***
Bir insanı tanımak, bir erkeği; kokusunu duymak,
El yazısına bakmak; yuvarlak, tombul çekilmiş g ve z kuyrukları, yukarı bakan s'ler (umuda açık bir iyimserlik), i'leri s'lere çeviren gizli dikbaşlılık, e'leri coşturan çocuksuluk ve sakarlık... ince parmaklarından kalın bileklerine geçmek...

***************


- Madem hayatımızın sadece bir kısmını yaşıyoruz, geri kalanına ne oluyor?
+ Bizi biz yapan o yoldan vazgeçip tamamen farklı bir yol seçebilmek...
- Samimiyet son sığınağımızdır.
+Gençlikte ölümsüzmüş gibi yaşarız.


. Gregorius, Jorge'yi eczanesinden çıkşta izlerken, güvercinin teki merdiven basamaklarını tek tek iniyordu. Filmi durdurup biraz daha başa aldım ve yeniden seyrettim  çok hoşuma giden bu tesadüfi detayı... (Lizbon'a Gece Treni)

8 yorum:

  1. Aklımı karıştırdın Narda.. Düşünceden düşünceye attın beni..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yazıyorsun Narda'cım, bir erkeği tanımak kısmına özellikle bayıldım:) yeni öyküler bekliyoruz senden, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Artık kitaba inşallah:)

      Sil
  3. Dürtmek de dürtülmek de iyi geliyor olmalı insana
    Sevdim bu postu

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen. Bazen de mağara istiyorum kendime. Şöyle dünyadan ülke ahvalinden
      Uzakta.

      Sil
  4. haydi kitaplarını okuyacağımız günler gelsin artık , normaller senin gibi olsun artık ...

    YanıtlaSil
  5. 2017'de inşallah. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)