SİSİFOS

Arkadaşımla (Kendisini Hakiki Vladimir olarak bilirsiniz :p) uzun bir aradan sonra fotoğraftaki manzara eşliğinde buluştuk. Sohbetimizin ortasında birdenbire sıçrayan balıkları görmek de ilginç oldu. Birkaç dakika boyunca onlarca balık suyun içinde sıçrayıp durdu... Kendimi belgesel izliyor zannettim:)







Hoş bir sürpriz, çıkmasına kendisinin de katkıda bulunduğu dergiyi bana getirmesi oldu. Sisifos. Henüz 5. sayısı. Elazığ'lı birkaç edebiyatseverin çabasıyla yayınlanıyor. Ercan Kesal, Hakan Bıçakçı, Hande Baba elimdeki sayıya katkıda bulunanlardan birkaçı.

Dergi edebiyat,sinema , felsefe alt başlığıyla çıkıyor. Yazılara bakınca gerçekten emek sarfedildiği görülüyor. Öyküler de benzeri birçok dergide rastladıklarımızdan daha iyi. Biliyorsunuz, bu devirde dergi çok ama içerik maalesef çoğunda kuvvetli olmuyor. 

Fakat imla kurallarına takılmadan edemiciim; nedir o de bağlacının, ki bağlacının bitişik halleri :)

Derginin facebook sayfası aktif. (Sisifos Sinema ve Edebiyat Dergisi) Oradan da ulaşabilirsiniz.





4 yorum:

  1. Sisifos ha? İLk kez duydum cahilliğime ver. :( Ama her dergiden haberim olamıyor itiraf ediyorum, eskiden uzun yıllar boyu eve her hafta Milliyet Sanat girerdi, ciltletmediğimize pişmanım, başka dergiler de alırdık Gırgır dahil:)ama ekonomik durumu bu hale getirenler utansın ben utanmıyorum artık alamıyorum dergi mergi:(
    Buluşma yeri çok güzelmiş bu arada. :) e güle güle oku arkadaşım:) bağlaçlara şaşırdım editör yok mu dergide?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah, ben de yeni duydum. Zaten bu ara dergi enflasyonu var, ister basılı, ister e-dergi olarak...

      Sil
  2. Çok teşekkürler. Mesajı şimdi gördüm :) Seninle son yazıştığımızda berbat soğukalgınlığı içindeydim gönderdiklerini okumak için girdiğimde mesajını gördüm. Başağrısı olunca elrana çok bakasım gelmiyor. Sisifos'a gelince... Arkadaşlar amatör ruhla güzel bir şeyler yapıyorlar. Yeni sayısı izmir'de var, Alsancak'ta Yakın ve Yerdeniztkitabevlerinde bulunabilir. Fiyatı da 5 TL. Dergi enflasyonu konusuna katılyorum incelemeden dergi almıyorum poşetleyip satanlar utansın, hiç şansları yok :)

    YanıtlaSil
  3. Evet, ilk birkaç sayfaya bakınca hangi derginin emek işi ve edebiyata değer vererek yapıldığı belli oluyor zaten.

    Ben de bekliyorum yorumlarını :)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)