Mangal Maşası

Kirpikleri çok güzel olan erkekler var bu şehirde. Haksızlık ama bu! Ben benimkilere kaç kat rimel sürüp de çıkmak zorundayım öyle görünmesi için:)

****
Tayyip bey dindar nesil yetiştirmek istiyor, ben de kankasız nesil.



****
Renault Twizy; senin gibi bir aracı 25 yaşımdan beri bekliyordum:)



***

Kirası 15oo liralık dairede de otursak o lavabo vidaları paslanıyor arkadaş!


***

Türkü sevdiğimi bilen bilir. Yalnız ne türküler varmış, gizli gizli ne erotik mesajlar, neler neler:))
Bu aşağıdaki de "Ne çok şey kaçırdın ama benim derdim değil" demeye getiriyor. Haydi hayırlısı :)

"Mangal maşası
Sen almazsan almayıver
Alır başkası"

Bu Uşak türküsü için: http://www.youtube.com/watch?v=rCouGIl5yhw




2 yorum:

  1. Ne sıcak bir post olmuş:)
    Bazı erkeklerin gözleri de tıpkı kirpiği uzun olan erkekler kadar beni deli ediyor:)) Ne ya o gözler bizlerde olmalı ama değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben ne kadar sıcakım da aslında çaktırmıyorum, bi bilsen neler yazacağım :)))
      Mirim, o gözler, o kirpikler... olmaz ki bu kadar da güzel olunmaz ki:)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)