SADECE İKİ ÖZELLİK DE YETER :p




Kadının biri kumsalda yürürken ayağı eski bir lambaya takılmış. Kadın lambayı kumların içinden çıkarmış,ovalamış. Lambadan bir cin çıkmış:

-Sadece bir dilek hakkın var, iyi düşün öyle dile, demiş.

Kadın hiç tereddüt etmeden, cebinden bir harita çıkararak:

-Bütün dünyada zulmün, savaşın, açlığın bitmesini istiyorum. Bu haritadaki ülkeleri görüyor musun? Bu ülkelerin birbiriyle savaşmayı bırakmasını, her yere barışın gelmesini diliyorum, deyivermiş.

Cin haritaya bakmış ve dehşetle:

- Allah aşkına kadın! Bu ülkeler binlerce yıldır savaşıyorlar. Tamam işimde iyiyim ama o kadar da değil! Bunu yapabileceğimi sanmıyorum. Başka bir dilekte bulun, diye bağırmış.

Kadın birkaç dakika düşünmüş.

- Hayatım boyunca doğru bir erkek bulamadım. Bilirsin; hem ince düşünceli, hem dürüst, hem karizmatik,hem eğlenceli biri, sevecen, ilgili ve ömür boyu sadık olacak erkek diliyorum, demiş.

Cin derin derin bir iç çekmiş:

-Uzat şu kahrolası haritayı!






Kaynak: tumblr taifesi :)

11 yorum:

  1. :) :) :) Akşam akşam ne güldüm sağolasın :)

    YanıtlaSil
  2. kara dünya be, gülüp eğlenmeden geçmez :p

    YanıtlaSil
  3. ilk dileği daha kolay ha?
    :-))))))

    YanıtlaSil
  4. Sen bizi güldürdün, Allah da seni güldürsün e mi!
    :)

    YanıtlaSil
  5. Az biraz Feminist bir bakış açısı olmuş..!
    Sahi ne alıp veremediğiniz var erkeklerle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fıkra feminist olabilir ama ben değilim :)
      benim şahsen sizin grupla alıp veremediğim yok :p

      Şöyle de bakılabilir fıkraya; kadınların erkeklerden beklediklerinin abartılmış bir yorumu.

      Hatta hakkınızı yememek lazım, yine de iyi dayanıyorsunuz kadınların şımarıklıklarına,kaprislerine:P

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)