YENİDEN

Ve bu sabah gözlerini yeniden açtın, sanki bir cezaymış gibi

Geceleri serseri gibi dolaştın sokaklarda ve onların boşluğunu gördün
Rüyalarında böyle bir şey hayal etmemiştin
Yastığın senin tarafında kalan yerinin sonsuza kadar boş kalacağını

Hadi yeniden başlayalım
Keder arkamızda kalan deliliğimiz
Hadi yeniden başlayalım
Bakalım nehir bizi nereye götürecek

Satrancını yeniden oynaman için
Zamanın sessizliğe ihtiyacı var
Yeni mucizeler ortaya çıkması için
Zamanın vitrine ihtiyacı var

Sen bazı şeyleri aradın
Tanrı’nın henüz yaratmadığı
Onun içinde olduğu aşkı
Kuşku yok
Sen bir adamı aradın
Seni sadece sen olduğu için seven
Ama öyle biri yok

Satrancını yeniden oynaman için
Zamanın sessizliğe ihtiyacı var
Neye sahibim, beşikten mezara kadar geçen yaşamımda
Hayat her zaman şunu öğretti
Pahalı ve konforlu şeylere zamanla sahip olursun ve sıkıntılı bir süreçle
Zaman akarken gözden kaybolursun

Ne zaman bir kadın bir erkekle aşk yaşarsa
Beraber yaşlanırlar…












***Yaşasın internet demiş miydim? (:)ŞARKIÇEVİRELERİ.NET'te buldum önce.Diğer siteler de aynı, yanlış yazılan N harfine kadar, kim kimden çalmış acaba ? Ve ne kadar doğru bir tercüme? Yine de sevdim ve şarkıya yakıştırdım.Pek bir sevmiştim,tevekkeli değilmiş.

4 yorum:

  1. rakıyı ben içtim ama kahve seni çarptı anlaşılan.:))

    YanıtlaSil
  2. Var bir çarpıklık ama havadan mı, geçmişten mi,serotonin sentez sorunlarından mı bilmiyorum.

    Yalnız sizin karaciğer röntgeni de buradan pek bi' kötü göründü:)

    YanıtlaSil
  3. Abartmayalım lütfen, rakı şişesinde balık olmadık. Alt tarafı bir duble.KAhveyi bastırsın diye.:)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)