Ingiltere ve Fransa Seçimleri

 Ikisi de benim için sürpriz oldu. Gerçi

neredeyse 1 yıldır takip etmiyorum dünyayı.

Aşırı sağ tüm dünyada yükseliyor haykırışının ardından ne düşünmeli bu seçimler hakkında? Hâlâ sağduyuya ümit beslenebilir mi?

Bizde yaşanan, son dönem göçmen sorunlarının ayyuka çıktığı, iktidarın 20 yıldır ülkücülerle işbirliği  yapıp vatan- millet- sakarya ayağıyla uyutup o "dış mihraklara" ülkeyi tepeden tırnağa borca sokup mahkum ettiği bir ülke için bir şey söyler mi?

Sesli güldüm kendime.


2 yorum:

  1. Umuyorum ki artık bizimkilerde uyanmış olsun ve şu yerel seçimin devamı gelsin. Seçim kazanılsa bile öyle bir enkaz var ki (ekonomiyi kast etmiyorum) onun düzeltilmesi için ömrümüz yetecek mi bilmiyorum. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finansçı Hakan Ozerol, ülke kaç yılda bu hale geldiyse o kadar yılda düzelir diyor:(

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)