YAZDIM GERÇEK OLDU





Bu öyküyü yazmaya geçen senenin başlarında karar vermiştim fakat biçemi hakkında bir türlü karar veremiyordum, daha az süslü ifadeyle nasıl yazacağımı bilemiyordum bir türlü.


Derken imdadıma Amerikalı eski bir stand-up'çı yetişti!


Ve geçen hafta bir de ne görelim, güzide ülkemizin geleceğini tartışan bir grup mühim insandan biri stüdyoda canlı yayında tırnaklarını kesmeye başlasın.


Eh, ben söyleyeceğimi çoktan söylemişim zaten, bu ayki Hece Öykü'de. Gerisini onlar düşünsün:p













 

8 yorum:

  1. Merhabalar.
    Paylaşımınızı okudum ancak, metnin bittiği yer ile paylaşım dip notları arasında bir boşluk olmuş, söz konusu bahsettiğiniz yazı ya da her neyse bu araya mı yerleş mişti? "Bu ayki Hece Öykü'de derken yazının adresinden mi bahsediyorsunuz anlayamadım doğrusu?
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikâyem fotoğrafta. Kısa bir öyküydü. Ve evet, Hece Öykü dergisinin son sayısında yayınlandı. Selamlar bizden efendim:)

      Sil
  2. Bu postunu okudum, yorum yaptığımdan da o kadar eminim ama yorumum yok, kim almışsa artık:(

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)