Yazarlığın Sırları 4, ve diğer podcast yayıncıları

 https://anchor.fm/nnarda/episodes/Yazarln-Srlar-4-e1qjfao

Bu bölümde metindeki sözcük seçimlerinden, doğru ve yanlış kullanımlardan, sürükleyicilik ve hızdan, Eco'dan  bahsettim.

Bu arada podcast yapan iki blogger arkadaşımızı da takip ediyorrum, Momentos  ve Sevimli Kitaplar. 

Başka varsa bildiğiniz, yorumlara yazın, blog yazarları olarak kümeleşelim:)

Ayrıca ilk başlarda planladığımdan biraz daha farklı yayınlar olacak gibi, daha nokta atışı konular. Kafam yerinde olursa tabii:) Bu aralar çınlamalarım arttı, doktor yüzü görmek istemiyorum ama bir süre daha.

11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bir sonraki bölümde genel bir özet ve detaylı örnekler vermeyi planlıyorum.

      Sil
  2. :) Faydalı şeyler. Benim bildiğim başka podcast yapan blogcu yok ama geçen Kafa Dergi soruyordu podcast yapsam mı diye, belki o da başlar.

    YanıtlaSil
  3. podcast yerine yazsanız daha etkili olabilir

    YanıtlaSil
  4. Dinledik efendim pek güzeldi elime not defterimi alıp yeni baştan dinleyeceğim. Momentos ve Sevimli Kitaplar da aklımda olsun.

    Geçmişler olsun. Allah ım acil şifalar versin. Aklımdasın. :)

    YanıtlaSil
  5. Eee haydi paylaşım bekliyore :)

    YanıtlaSil
  6. Momentos'u henüz öğrendim, ilk fırsatta bakacağım.
    Sevimli Kitaplar çok sevdiğim, okuma birikimine de gerçekten çok güvendiğim bir insan. Ondan çok fazla kitap tavsiyesi almış + birlikte kitap okumuşumdur. Bugüne kadar keşke dediğimi bilmem... Bu da reklam gibi oldu yahu :) yok yok, öyle değil.
    eskiden blogda yazardı sürekli okuduklarını, şimdilerde 3er dakikalık podcastler yapıyor ve yayın yaptığına instagramda da duyuruyor. ben de çok keyif alıyorum.
    blogdan instagrama, oradan da podcastlere taşınıyoruz sanırım...

    YanıtlaSil
  7. Narda'cım harikasın çok güzel yayınlar emeğine sağlık, çok geçmiş olsun bu arada, umarım iyisindir, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi değilim ama olmak zorundayım:) Sağolasın.

      Sil
    2. Allah kolaylıklar versin Narda'cım her şey gelip geçici, bu da geçer inşallah bir an önce, sevgiler...

      Sil
  8. Momentosu biliyorum sadece ve çok seviyorum diğer blog arkadaşa da bakacağım denk geldiğim iyi oldu :)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)