Beklenen Kar ve Anlamsızlıktaki Anlam


Uşak, Banaz.

 

17 yorum:

  1. Kar'ın kendisi güzel çilesi zor. Beyazı seyretmeyi seviyorum. Herşeyin temizlendiği hissini veriyor kar. Ama soğukta dışarıda kalmaksa çok zor. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarıda soğuk hüküm sürerken, içeride, sıcak sıcak oturmanın aslında ne lüks olduğunu düşünürüm ben de, zaman zaman. Selamlar.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Zannedersem bir tren vagonundan çekilmiş video. Yöre de Uşak/Banaz. Banaz'lı bir asker arkadaşım vardı. Kendisi İsviçre'de işçi olarak çalışıyormuş. İşte her BANAZ ilçesinin adı geçtiği yerde hemen aklıma o asker arkadaşım gelir. İyi insandı, Allah selamet versin.

    Bu paylaşımınızla ilgili başlığınızı okuduğum da "anlamsızlıktaki" olan şeyi merak ettim.
    Bu sene kışın böyle yağışlı ve soğuk geçeceğini kahinler çok önceden söylemişlerdi. Kahinlerin tahminleri doğru çıktı. Ben bu sene üşüdüğüm kadar daha hiç üşümemiştim. Ankara'nın ayazı, ne Rusya'da ne de ülkemizin doğu vilayetlerinde var. Ankara'nın ayazı adamı hasta eder. Ankara'nın ayazı insana bıçak gibi saplanır, saplandığı yeri oydukça oyar. Öyle bir ayazı vardır ve çok da meşhurdur.

    Hani ecdadımızın bir duası, bir yakarışı vardır, "Allah'ım yazımızı yaz, kışımızı kış eyle" diye. İşte tam da bu duanın karşılığını yaşıyoruz. Yani kışı kış gibi yaşıyoruz, çok şükür.
    Bu güzel paylaşımınız için teşekkür eder, sağlıklı ve hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otobüsten çektim Recep bey. Ankara İzmir yolculuğunda hep bu yoldan gidiyor firma. Her seferinde buraya hayran oluyorum, yaz da sonbahar da kış da. Özel araç olsa epey bir oyalanırdım sanırım.
      İklim değişikliği kavramını yaşamaya başladığımızdan beri mevsimleri gittikçe tedirgin yaşıyorum galiba. Bu seneki soğuklar ise İzmir"i bile es geçmedi, artık gerisini düşünün:) Tam Ankaradan ayrıldım, arkasına dondurucu soğuklar geldi. Burada da kendini hissettirdi ama.
      Anlamsızlık.. hayatın bir anlamsızlık olduğunu ďüşünmeye başladım. Yaratıcı bizimle oyun oynuyor sanki. Belkj de Anlamsızlık içinde küçük anlamlar ya da hissetmeler, önseziler duyuyoruz. sadece... Bunun gibi şeyler...
      Teşekkür ederim iyi dileklerinize. Size de.

      Sil
  3. Kavaklar ne kadar hoi gözüküyor uzun boylarıyla bembeyazın içinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Recep beye yazdığım gibi, burası çok hoşuma gidiyor gelip giderken.

      Sil
  4. huzuru ikram eden taneciklerin güzelliklerine hayran olmamak elde değil

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Nagihan ablacım merhaba Şeyma ben belki unutmuşsundur. Hayatın içinde savrulurken buralardan uzaklaştım. Zaman zaman gelip seni okuduğum oluyordu ama aktif olamadım. Ankara ya tekrar yolun düşerse görüşmek de isterim eğer sen de istersen. Samimiyetle.
    Birgaripseyma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, Şeymacım, merhaba. Ankara'da yaşıyorum ben artık, görüşelim tabii ki. Mail adresim var mıydı sende, oradan haberleşebiliriz.

      Sil
  7. Kara bayılıyorum ben de, gerçi doğa her mevsim şahane; anlamsızlık kadar anlam bulmak da mümkün belki, tek gayesi hayatta kalmak olan hayvan veya bitkilerin bile canla başla hayata tutunmasını anlamı... eline sağlık Narda’cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir mısra okudum geçen gün, istrsen de istemesen de taşınan bir yük hayat diyordu:) selamlar Eren'cim.

      Sil
  8. Issızlık hissi güzel gerçekten...
    Selamlar :-)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)