Müthiş ! Elon Musk Projesi Starlink: STELLARIUM İLE STARLİNK UYDULARINI TAKİP ETMEK


Kabul ediyorum, ben bazı konularda komplo teorilerine yatkınım.

Yani adam sırf dünyanın fakirleri daha ucuz ve kesintisiz internete ulaşsın, hayır olsun diye böyle mega bir proje düşünecek ve Pentagon filan gözyaşları içinde aziz elon diyerek onay verecek.  :)

Bunun için, uzay kirliliği yapma pahasına gönderilmiş ve gönderilecek binlerce  uydunun takibi hakkında bir video bu.
Dünyadan yıldızları izleyen astronomlar ve de bizler için sıkıntı olmasının yanında bu kadar uyduyu ABD sırf bu amaç için kullanacagını düşünmek safdilllik olur bence.

*Ah, ah, lise sondayım, gönlümden Dokuz Eylül Astronomi ve Uzay Bilimleri Fakültesini yazmak geçiyor. Ama biliyorum ki o bölümü okursam aç kalırım. (Belki kalmazdım, ama o gün de bugün de çocukları sadece en çok para getirecek mesleklere yönlendiriyorlar. O meslekte mutsuz ve nihayetinde başarısız olacak olsalar da) 20 yıl sonra ülkemin bu alanda yarım adım atmamış olması ne üzücü....

*Böyle kafası güzel çalışan pırıl pırıl meraklı genç bilim insanlarını görünce gerçekten çok mutlu oluyorum. Takip edin ülen! :)


                                        https://m.youtube.com/watch?v=6YIHmwx804U

2 yorum:

  1. Merhabalar.
    Elon Musk'ın internet bağlantıları için de bir özel bir projesi vardı. Daha dünkü gazetenin birinde insanın kafasına monte edilebilen çip geliştirmişler. Bu çip sayesinde insan beyni ile bilgisayar arasında iletişim kurarak bazı sorunları çözeceklermiş. Domuzlarda denemişler bir sorun olmamış, ancak insan da sorun olacağı anlatılıyordu.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçenki yazımda bahsettiğim transhümanizm bu işte...

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)