HAYDİ ELLER HAVAYA- MAKSAT MUHABBET




Böyle mimler müzik dinlemeye bahane, keşfetmek için de bir yol.

Bakalım fikir kimden çıkmış, anmadan olmaz:



Ben biraz klasiklerden gittim, yeniler pek denk gelmiyor bana.

1. Bu ay keşfettiğin bir şarkı:

Sting idolümüzdür ama şu da güzel olmuş:


 Cris Cab ft Feta&Moox, W. William  : https://www.youtube.com/watch?v=IiLY0wzqEAE

Aslında aradığım buydu :  https://www.youtube.com/watch?v=kAMX84VdIlg
 (Willy William club remix,)

2. Seni tarif eden bir şarkı : 

  Değişecek gibi görünmüyor: Wonderful Life, Black :



3. İsminde yemek adı geçen bir şarkı:
   
   Zeytinyağlı yiyemem aman geldi aklıma. Kimden dinlerseniz artık.

4. Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı:


5. İyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan bir şarkı:

 Müzik klasörümdeki ve yer işaretlerimdeki bin şarkının hepsi:)



8. Hak ettiği değeri görmemiş bir şarkı:

Bence çok, hele ki bütün dünyadaki şarkıları bilmediğimiz düşünülürse. Ama  mesela:

Fariğ olmam eylesen yüzbin cefa:

  

11. Aşk hakkında bir şarkı: 

   8 numara tekrar. Ama ille de başkası olsun dersen

Hoş geldin, Birsen Tezer, Hüsnü Arkan : https://www.youtube.com/watch?v=w3MMbvh-vmE

12. Dinlemeye utandığın bir şarkı :

   Eskiden belki vardı ama şimdi yok.

13.Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı :

   İnna- diggy down, onda kalmış valla:)

14. Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı

     Cranberries'den Jusmy İmagination ya da Cat Stevens'dan herhangi bir şarkı


15. Film soundtrack'inden bir şarkı:
  
  Cat Stevens demişken aklıma geldi:  https://www.youtube.com/watch?v=Aw29jSTNkwM

Film: Sihirli Oyuncakçı. (Mr Magorium's Wonder Emporium)


16. Adını sevdiğin bir şarkı:

     Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. https://www.youtube.com/watch?v=7S7SHIJUmys

    Şu da olur:


Son olarak size üç güzel şarkı armağan edeyim: 







10 yorum:

  1. Yanıtlarını keyifle okudum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Ah şu anda Al Jarreau' dan Moonlighting dinleyerek cevaplıyorum :)) 1 ve 2 eskilerden güzeller... 3 te kahkahayı bastım. 8 i ilk defa dinledim ama çok hoşlandım <3 teşekkürler bunun için. büyülü ses Cat Stevens de ayrı bir güzellik katmış listeye, ben nasıl atladım bu adamı yaa.
    Beni merdivensiz bıraktın şarkısının garip bir anısı var, gece gece hatırladım ne hüzünlendim şimdi. Hemen öteki şarkılara geçeyim..
    sondaki 3 güzel şarkıyı sevdim, eline sağlık. Teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  3. :) 8 numarayı tesadüfen keşfetmiştim geçen yıl. Müzik güzel bir şey, insana iyi geliyor. Az önce instagrama bakıyordum, ne fena insanlar, yorumlar, videolar, uyduruk haberler filan var. Kaçtım geldim bloga. Müzik de yanımızda. Şöyle sakinleyeyim ben de biraz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef değişmiyor bazı şeyler :/ fena olanların içlerindeki kadrolu fenalık ölene kadar varolacak. O yüzden en iyi yer yine de bloglar, filmler, kitaplar, şiirler :) <3

      Sil
    2. Ben de öyle düşünüyorum, yine ne varsa bloglarda. İstense de o kadar hızlı tüketilen pervasız bir mecra olamıyor. Öyle olanlar varsa bile uzun süre kalamıyor...

      Sil
  4. Bu sıra Beirut diye bir grubu dinliyorum bütün şarkılarını. Ayrıca Feiruz diye bir arap şarkıcıyı tercih ediyorum. ara sıra da araya karışık ne gelirse bahtıma vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beirut benim de severek dinlediğim bir grup. Feyruz'u da Ali Ural'dan duyup dinlemiştim.
      Selamlar.

      Sil
  5. Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)