ARMUT DİBİNE

Telveciğimi ziyarete gittim bugün. Valide de yanımdaydı. Ne hikmetse Telve'yi en büyük kızı belledi hatun, çok sevdim Telve'yi, hem ben de göresidim gidecem senle diye tutturdu. Hadi tamam manevi evladın oldu, ses etmedik, beni ne diye yanında çekiştirip duruyorsun, Allah Allah :) 


Telve de ben de, gerek kendimizin gerekse sevdiklerimizin dertleriyle, sağlık sorunlarıyla epey bir uğraştık bu yıl. İnşallah hepimiz şifa buluruz en kısa zamanda.


Yalnız Telve'yle sohbetin bende ayrı bir yeri var: Değişik bakış açısı kazandırıyor hatun bana. Benim daha önce hiç düşünmediğim köşelerden bakıyor ve o bakışlar beni geliştiriyor. Ayrıca bana dış göz olarak da çok iyi :) 

Bugün yine durdu durdu turnayı gözünden vurdu. Valide Sultan benim ne kadar gururlu, söze fazla kıymet verir, biraz da alıngan olduğumdan şikayetçiydi ki "Ama F. teyze sen de öylesin" demesin mi:) Oh, işte budur, genlerimi Obama'dan alacak değildim  ya :pp

SAKIN YAPMA!

Son olarak hemcinslerime naçizane bir öğüdüm var Güzin abla olaraktan:

Sevgilin,eşin vs. her ne ad veriyorsan işte, onu zırt pırt arayıp sıkboğaz etme, sakın ha yapma bunu. Adam biraz nefes alsın, neredeydin, ne yedin, ne içtin, ne diye beni saat başı aramadın, onu niye haber vermedin... bin türlü vıdı vıdı:)  Rahat bırakın birbirinizi, kendi özel alanlarınız olsun. 



4 yorum:

  1. Evet ya kimseyi sık boğaz etmemek lazım....katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sevdiğini sıkboğaz etmeli, ne de kendisi edilmeli.

      Sil
  2. katılıyorum
    sıkmayın erkekleri:)

    YanıtlaSil
  3. Tabii sizin istediginiz hep bir sınırsız özgürlük ama yemezler:)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)