BU KADAR ZARİF OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

Allahım ne zarif adamlar var bu dünyada:)

Yani "Bu saatte rahatsız mı ediyorum diye düşündüm ama... " diye başlayıp  "Facebook 'ta az önce bir şey paylaştın ya, şimdi bir şey soracağım fakat soracağım soruya ne cevap vereceğini biliyorum diyerek başlayıp da  iltifat edebilen beyefendi modeli az bulunur,

Haksız mıyım hanımlar:)



Yani hiç olmadık yerden tanışmışız,

İyi ki tanışmışız. Sponville'in kitabında da "Dostlarımızı seçtiğimizi sanırız ama aslında seçemeyiz" diyor ya bunun gibi biraz da...

Hem gerçi olmadık yerden de sayılmaz, ortak ilgi alanlarından, güzel insanlardan dolayı buluşmuşuz. Sene 2008, ben ülkenin bir burnunda, Kamil abi bir kıyısında... ben bir radyo programını dinliyorum, o da aynı programa telefon ediyor... Kaç yıl sonra  da tanışıyoruz, telefonlaşıyoruz...

Bu kadar zarif olduğunuz için teşekkür ederim en Spinozacı halimle Kamil abicim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)