14 Ağustos 2014

Yok anacım

Kısmetim kaderim fülan hepsi bağlanmış benim. Yüreğim de pek kabarık, gördün mü? Bağlayanın da kabartanın da  anasını!

(Oha, hop dedik Narda, aile var :))

Bu yaz eski tatil- gezi fotolarıma baka baka avundum anasını satiim. Hastalıktı, kazaydı, milletin lafıydı derken çok bunaldım be. Değil yazmak okuyamadım da üstelik... (Yine de şükür payı unutulmayacak.)

Bir de beklenmedik masraflar olunca tatil parasından tırtıkladım, para tamam olunca da hevesim kalmadı sanki.

Yaz bitti melun, sonbahara bakıcaz artık.

Bakıcaz da şu maceracı ruhumuza n'oldu bizim? Sırtıma çantayı atıp keşfe çıkmaktan neredeyse korkar olmuşum. Yaşlılık mı bu? Tamam, 7/24 bir maceracı olmadım hiç ama gözümü karartıp "De hadi gidek!" dediğim çok olmuştu. Öyle çok uzaklara gitmeye de lüzum yok, sağında solunda da keşfedilecek bissürü şey bulabiliyo insan....Şimdiyse bir tembellik, bir bi' şeyler...



Denizin kıyısında yetişiyo bunlar, valla bak. Bugün gittim gördüm:)


3 megapiksellik ön kamerayla "selfie" çekicek deyilim abiler ablalar," özayaklarım"ı çektim ben de  :p

Her yere yakışır İzmir güzeli: Begonvil.

İnsanımız çok pis abiler, şu kıyının kirliliğine bakın yav.


Doğal hayata dönüş procemde ,saksıya ektiğim soğan patates bostan yerine, bu kuş familyasının en geveze örneği de tavuk yerine geçiyor efenim.



Kitap sipariş etmiştim yazın ortasında, biri en yukariki arkadaş, iki tane de gelicek var, diğerleri de na bunlar: 


Öfff, çok sıkıldım len, gidiyom ben midye yemeye. Görüşürük.



9 yorum:

  1. fincanında t harfi var (haç da olabilir.) sağda ise kocaman bembeyaz bir balık, yani kısmet. ayrıca tabakta, en sağda iki yüzük görünüyor iç içe geçmiş. adının içinde t harfi olan, hristiyan biriyle kilisede evleneceksin sanırım. timoty mi deseeem, tom mu deseeem... :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız Sırra valla revaniye karşılık fal baktırcam sana :)

      Sil
    2. Tatil var mı bir de asıl onu söyleseydin :)

      Sil
    3. hahahah buradan o kadarı görünmüyor nardacım, bir dahaki sefere her açıdan fotoğrafını çekip koy. tabağa ters çevirmeyi de unutma. telve olmayınca, tabağın deseninden fal bakmak zorunda kaldım :p

      Sil
    4. O kadar uğraşa gelemem, görüştüğümüzde bakarsın artık :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. 100 kişiye göstertip sordum 100'ü de öyle dedi.

      Sil
  3. İçine kaçan her neyse söyle çıksın.. ne o be, görüşürük mörüşürük... nöörüyon sen bu vakitler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böcük kaçtı, uzaylı böcüğü. Bu vakitler "kabuklu" midye yiyorum, içimdeki uzaylıya da iyi geliyo.

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)