Alıntıdır*

TÜRK VE DÜNYA KLASİKLERİNDEN "O NE YHAA" DİYE BAHSEDEN SEVGİLİ ÇOK OKUYAN GENÇLER(!)
AŞAĞIDAKİ ÇOK DERİN VE ÇOK ŞAHANE, ADETA SEHLİMÜMTENİ ÖZELLİĞİ TAŞIYAN SÖZLERDEN HANGİLERİNİN KAHRAMAN TAZEOĞLU'NA, HANGİLERİNİN AHMET BATMAN'A AİT OLDUĞUNU TESPİT EDİNİZ.


1. Çayı açık severim ama seni çok koyu sevdim ben.


2. Ben kendimi sen sanıyorken sen kendini ne sanıyorsun!


3. En basitinden bir meybuz işte, baktığında meybuz ama yediğinde koskoca bir çocukluk.


4. Gözlerin içimi ısıtırken rüzgarın kahvemi soğutması dileğiyle.


5. Anne bak yine terli terli aşk içtim, ateşim düşmüyor yârin yüreğine...



BAYGINLIK NEDENİYLE ARA VERMELİYİZ...
*Bir edebiyat öğretmeninin ve edebiyatseverin isyan beyanıdır :)

2 yorum:

  1. yazar olmak isteyen ama "Türk yazarlari okumam!" diyen bir ergen kardesim var, yeni nesli anlamak imkansiz diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar olmak istiyorsa gerçekten, Türk yazarları okumam diyorsa saçmalıyor, kendisine iletiver :) Tabii Türk yazar olarak bu postun konusu olan kişi vb.nden bahsetmiyoruz :)

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)