30 Ağustos 2013

SANA UZANAN ELLER KIRILSIN!



Yav arkadaş, ne sinsi, ne inatçı yaratıklarmış bunlar, bilmiyordum! Bak ünlem koydum cümlemin sonuna, o kadar şaşkınım şu anda yani J  Kim demiş bunlar evcil mevcil, yalan çocuğum, inanma J


Sabahın beş buçuğu, nasılsa uyanıverdim. Bir de ne, Maviş cıyaklamıyor mu? Seğirttim salona hemen, bir koca kedi önümden çita hızıyla geçti, koridor derken arka balkona geçti mendebur. Onu bıraktım bizimkini arıyorum uyku bulanıklığıyla. Yine kafesi devrilmiş, bizimki içinde yine çırpınıyor! Bu üçüncü! İlk iki "saldırıda" oturma odasındaydı kafes, bu gece sözde gelemez diye evin öte ucuna, salona koymuştum kafesi. Anam hangi zamanlama duygusuyla o kara uykulu saati seçtin, kolay çıkılır diye kapattığımız soldaki pencereyi yoklayıp bıraktın da sağdakine geçtin, evin içinde 15 metre yol yaptın, kuşun yerini buldun da saldırıp devirdin!!


Arka pencerenin önüne kendimizce set yaptık bu son olaydan sonra. Buradan sonra 7-8 gün olaysız geçti ahali. Lan çitanın akrabası mendebur, bir de akıllı, arayı soğutup soğutup atak yapıyor. Dün sabah gene salona kadar girmiş, bizim şanssız çiroz ise üçüncü saldırıdan sonra her zaman koyduğumuz gibi vitrinin üzerinde değil, sehpanın üzerinde unutmuşuz kafesi. Gene patileriyle kafesi kafakol ederken valide yakalamış aynı sarı mendeburu. Valide "vay gözün kör olmasın kedi" filan derken önümden kaydı geçti yine. Dadanırlar diye kedileri bahçeye almayan teyzeme hak verdim yani, yav amma inatçı avcılarmış be. Bir de pencere pervazının üzerinde durup yaldız yaldız gözleriyle bakıyor bize doğru, sesimiz çıkmasa geri dönüp başladığı işi bitirecek piç kurusu J Alt kattaki komşu bahçesinin üzerini kapatmasaydı çıkamazdı ya, pencerelere sineklik taktırmaktan başka çare yok gibi görünüyor. Evcil mevcil değil lan bu sokak kedileri :p


13 yorum:

  1. Buraya yorum yaparken hep o mesajı görüyorum ve gülümsüyorum:)
    Neyse minik kuş kurtulmuş ve klavyenin üstüne konmuş:)

    YanıtlaSil
  2. İyi olmuş o mesaj o zaman:)

    maviş bey saldırıdan sonraki ilk saatte bildiğin travma geçiriyor, ne dışarı çıkıyor ne ötüyor. sonra toparlanıyor Allahtan :)

    YanıtlaSil
  3. Hahayt sinsiymiş, mendeburmuş, inatçıymış. Geçiniz efendim bunları , erkek te olsa nasıl kuyruk salladı , pardon kanat çarptı da yoldan çıkardı zavallı masum kediyi kimbilir !!! En azından kadın erkek ilişkisinde durum bu ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyt, birileri kedilerin avukatı kesilmiş :p

      konu benim minnak olunca kedi severliğim ikinci plana düşer, ona göre kedi severler kusura bakmasın :p

      kahve teklifim geçerli hala:)

      Sil
  4. Sarmanlar çok cingöz oluyor zaten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erencim, bi düşün, bir- bir buçuk aydır, aralarla saldırıyor hayvan; strateji uzmanı sanki mübarek :p Ama elime bi geçerse terlikler doğru kafasına :p

      Sil
  5. Nardacım merhabaa:)çok tatlı çook.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyledir beyfendi :) Sen nerelerdesin ya hu :)

      Sil
  6. Bizim kuş kafese saldırıyo hiç bi saldırı görmemesine rağmen. her yer tüy kuyruk çıkardı yakışıklı oldu dedik gene dayaya dayaya koptu kopacak psikopat yemleri tükürüyo falan en son elden çıkaralım dedik ama alan yok,konuşuyo falan da ya seviyoruz ama bir türlü geçinemiyoruz:DDDD

    Kuşa geçmişler olsun bir daha yaşanmasın zalim kedi uzak dursun son sözümdür :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinki de serbest dolaşmak istiyor ondan,salın gitsin ya nolucak :)bizimkisi her gün kafesin dışında, akşamdan akşama evine gidiyor :p

      Sil
    2. İşte bana kalsa hep dursun dışarda ama evde hasta titizlerimiz var deliriyorlar insan mı kuş mu deyince kuş delirsin diyorsun haliyle:)

      Ama ona da yazık odama mı alsam diyorum bakalım iyi bir aile de talip kuşumuza hayırlısı artık:)

      Sil
  7. muhabbet kuşu beslemek iyi fikir değil aslında, sürekli insanın arkadaşlığını istiyorlar. İnsanı bezdirebiliyorlar, hatta ilgi görmeyince küsüp intihar ediyorlar yemeyerek.

    hayırlı kısmetse verin gitsin, yuvasını bulsun yavrucak :p

    YanıtlaSil
  8. Hayvan sevgisi etiketini görünce tıkladım:)
    E hayatım kusura bakma da yani sen pencerene tel takırmazsan kedinin hiçbir suçu olamaz:)))))
    Ben de kedi olsam, cik cik kuş sesi de geliyor, pencere de açık ohhh :)))))

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)